انیمیشن «مینا و پلنگ» در صبا فیلم تولید می شود

انیمیشن «مینا و پلنگ» در صبا فیلم تولید می شود
خبر – ۱۲ تیر – منبع : سینمافردا

تله‌فیلم انیمیشنی «مینا و پلنگ» با الهام از یک داستان واقعی در مرکز پویانمایی صبا تولید می‌شود.


انیمیشن «مینا و پلنگ» در صبا فیلم تولید می شود

به گزارش سینمافردا ، محمد کوچکی کارگردان این انیمیشن در این‌ زمینه توضیح داد‌:‌ این تله‌فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شد و به فرمتی که قابل درک برای کودک باشد، تبدیل شد.

او ادامه داد:‌ به لحاظ کارگردانی سعی شد از جدیدترین متد استفاده شود. گرافیک کار بسیار باکیفیت و نور وفضاها با دقت و مطالعه انتخاب شده است. امیدوارم که کار مورد پسند قرار گیرد و گروه کودک و نوجوان به عنوان گروه هدف بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

«مینا و پلنگ» یک تله‌فیلم انیمیشنی ۸۵ دقیقه‌ای با فرمت ۳D است و داستان آن درباره‌ی مینا دختری پنج ـ شش ساله است که در روستای کندلوس به همراه مادربزرگش (ماجان) زندگی می‌کند. مادر مینا از دنیا رفته و پدرش هم به بیماری دچار شده که در روستای بالایی در حال درمان شدن است. مادربزرگ هر روز برای جمع‌آوری گیاهان دارویی به جنگل می‌رود. یک روز مینا بودن اطلاع قبلی به دنبال مادربزرگ به جنگل می‌رود و با توله پلنگی آشنا می‌شود.

آشنایی او با پلنگ و آمدن پلنگ به روستا مشکلاتی را برای او فراهم می‌کند. دو شکارچی به نام جبار و برادرش برای شکار او آماده می‌شوند و پلنگ را شکار می‌کنند اما مینا به همراه مریم (دختر خاله‌اش) تلاش می‌کنند او را نجات دهند و در این مسیر با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شوند.

این انیمیشن را فهیمه کیوان نوشته و تولید آن که از سال ۸۹ شروع شده، قرار است تا پایان امسال به اتمام برسد.

: برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود از لینک روبرو استفاده کنید


خبرنامه سینما فردا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.