اولین خروجی مصوبات اجرای عمومی تئاتر فجر اعلام شد

۰۲م اسفند ،

اولین خروجی مصوبات اجرای عمومی آثار سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به آثار شهرستانی اختصاص داشت.

به گزارش هنرآنلاین، “مهدی شفیعی”، رئیس شورای حمایت گفت: از میان ۱۳ اثر برگزیده جشنواره تئاتر منطقه ای که در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به اجرا درآمدند، هفت اثر نمایشی به پیشنهاد ستاد جشنواره به منظور حمایت برای اجرای عمومی معرفی شدند.

وی تشریح کرد: از میان هفت اثری که مورد حمایت شورا قرار می گیرند، پنج نمایش در استان های خود و دو اثر نمایشی که مورد تایید شورای هنری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته اند، در آن تماشاخانه به صحنه خواهند رفت.

شفیعی در ادامه تاکید کرد: مبنای انتخاب آثار برای اجرای عمومی با توجه به نظر داوران، کارشناسان و ستاد جشنواره براساس کیفیت مناسب برای جلب مخاطب مورد گزینش قرار گرفته اند.

وی با معرفی آثار مورد حمایت قرار گرفته، اذعان کرد: نمایش “خشت خام خانه” کاری از محمد صمدی از قزوین و نمایش “تولدت مبارک سامی” کار از صاحب آهنگر از ساری در سال ۹۲ در تماشاخانه سنگلج به اجرای عمومی در می آیند.

همچنین نمایش “خانه شیشه ای” کاری از علی حیدری از آبادان، نمایش “پرخاش های زنی که مادر بود” به کارگردانی مسلم نارکی از گچساران، نمایش “جیک جیک ما گنجشک ها به خانه برمی گردیم” به کارگردانی عباس کریمی از بجنورد، نمایش “خون و ماتیک” کاری مشترک از محمدرضا درند و سعید زندی از کرمانشاه و نمایش “من خدا را دوست دارم” به کارگردانی عبدالمحمد سالاری از بندر لنگه عنوان پنج اثر نمایشی می باشند که با تصویب ستاد جشنواره، برای اجرای عمومی به شورای حمایت معرفی شده اند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.