همیشه در بعضی از بخش‌های تئاتر خلاءهایی می‌دیدم/ اجرای عمومی آثار جشنواره تئاتر تک‌نفره

۲۱اردیبهشت،

معاون هنری وزیر فرهنگ در اختتامیه جشنواره تئاتر تک نفره:

حمید شاه آبادی گفت: حداقل کاری که برای آثار حاضر در جشنواره تئاتر تک نفره می توان انجام داد؛ ایجاد زمینه ای برای اجرای عمومی این آثار است.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، عصر روز قبل، شنبه ۲۱ اردیبهشت مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر تک نفره در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. در این مراسم حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی به حاضران در جشنواره تئاتر تک نفره نوید اجرای عمومی آثارشان را داد.

شاه آبادی با اشاره به لزوم اجرای عمومی آثار این جشنواره تصریح کرد: حداقل کاری که برای آثار اجرا شده در جشنواه تک نفری می توانیم انجام دهیم؛ ایجاد زمینه ای برای اجرای عمومی این آثار است. تمام تلاش خود را می کنیم تا به زودی زمینه اجرای عمومی این آثار را در تهران و یا در شهرستان ها فراهم کنیم.

حمید شاه آبادی گفت: از زمانی که به معاونت هنری آمدم، همیشه در بعضی از بخش های تئاتر کشورمان خلاء هایی را می دیدم که لزوم پرداخت بیشتر در آنها به چشم می خورد و یکی از این بخش ها تئاتر تک نفره بود.

وی ادامه داد: این دومین دوره از جشنواره تئاتر تک نفره است که در زمان حضور من در معاونت هنری برگزار می گردد که امیدواریم بتواند تاثیر مناسبی بر روی فضای تئاتری کشور بگذارد.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره به تاثیرگذاری تئاتر بر روی مخاطب، اظهار کرد: بدون شک ژرف ترین ویژگی تئاتر قدرت انتقال مفاهیم به مخاطبان و برقراری ارتباطی بی واسطه با مخاطبان است. حال این که تئاتر تک نفره در این انتقال مفاهیم و در برقراری این ارتباط بهترین نوع تئاتر است.

جشنواره تئاتر تک نفره روز قبل با معرفی برگزیده هایش به کار خود پایان داد.

انتهای پیام / ۴۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.