ایجاد فروشگاه‌های ویژه کالا با قیمت پایین تا قبل از نوروز/ قول وزیر صنعت برای احداث ۱۰۰۰ فروشگاه

۲۶ام بهمن ،

تکرار/ مصری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از ایجاد فروشگاه‌های ویژه جهت ارائه کالا با قیمت پایین به مردم تا قبل از عید نوروز خبر داد گفت: وزیر صنعت قول هزار فروشگاه را داده است.

عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به میزان کمک عیدانه دولت به مردم در آستانه سال نو اشاره کرد و گفت: در راستای نشست‌های مشترک دولت و مجلس مقرر شده است مبلغ ۷۰ هزار تومان به یارانه‌بگیران و مبلغ ۹۰ هزار تومان به اشخاص تحت پوشش واریز شود این مبلغ تا به امروز قطعی است.

وی تصریح کرد:‌ چینن مقرر شده است که به اشخاص نیامند یعنی مددجویان کمیته امداد خمینی و بهزیستی و دهک‌های آسیب پذیر جامعه درصدی بالاتر از هفت دهکی که قرار است به آنها هفتاد هزار تومان کمک شود پرداخت نمایند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: این رقم سرانه بوده و به حساب سرپرست خانوارها واریز خواهد شد.

مصری در ادامه از تشکیل فروشگاه‌های ویژه تا قبل از عید خبر داد و گفت: تا قبل از عید نوروز فروشگاه‌های ویژه‌ای جهت ارائه کالا با قیمت منطقی و پایین تشکیل خواهد شد تا با نقدینگی که ترزریق می‌شود مردم بتوانند از این کالاها استفاده کنند.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت قول تشکیل ۱۰۰۰ فروشگاه را داده‌ ولی به نظرم این مقدار پاسخگوی نیاز مردم نبوده و باید به این تعداد اضافه شود.

نماینده کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: این فروشگاه‌ها قبل از عید تشکیل خواهد شد و برای رفع مشکلات تا قبل از عید است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.