آغاز توزیع مرغ ۴۷۰۰ تومانی از فردا

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران از آغاز توزیع مرغ گرم و منجمد به قیمت ۴۷۰۰ تومانی از روز چهارشنبه در فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: از فردا توزیع مرغ گرم و منجمد با قیمت ۴۷۰۰ تومان در تمامی فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز می‌شود و شهروندان می‌توانند در سطح شهر با مراجعه به این مراکز، مرغ را به قیمت ۴۷۰۰ تومان خریداری کنند.

وی هم‌چنین از تامین نهاده مورد نیاز دامداری‌ها و مرغداری‌ها خبر داد و گفت: از فردا نهاده سویا نرخ مصوب کیلویی ۸۳۰ تومان عرضه می‌شود و تمامی اتحادیه‌های دامداران و مرغداران و شرکت‌های امور دام می‌توانند این نهاده را با قیمت اعلام شده تهیه کنند.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار برای کاهش قیمت مرغ که به صورت کاذب افزایش یافته بود عرضه‌ی مرغ را در مراکز عنوان شده در دستور کار قرار داده است و شهروندان می‌توانند مرغ مورد نیاز خود را با قیمت ۴۷۰۰ تومان تهیه و خریداری کنند.

به گفته‌ی ترکی، فروشگاه‌های عرضه‌ی مستقیم کالا که به مناسبت ماه مبارک رمضان در سه نقطه از شهر تهران و شهرستان‌های استان دایر شده، تا پایان ماه رمضان به کار خود ادامه خواهد داد و در این فروشگاه‌ها مواد غذایی با تخفیف ویژه عرضه خواهد شد.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.