اکتاویو در گفت‌وگو با ایسنا: فوتبال ساحلی ایران می‌تواند به جمع ۴ تیم برتر دنیا صعود کند

۰۸ام بهمن ،

مارکو اوکتاویو معتقد است تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پتانسیل بسیاری دارد و می‌تواند با تلاش بیشتر در جمع چهار تیم برتر دنیا هم قرار بگیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ قهرمانی این تیم در رقابت‌های فوتبال ساحلی آسیا و صعود به جام جهانی اظهار کرد: ما در دیدار پایانی بازی سختی داشتیم. ژاپن هم تیم بسیار خوبی بود اما با تلاش بازیکنان‌مان به خوبی به بازی برگشتیم و قهرمانی را از آن خود کردیم. در این تورنمنت همه تیم‌ها می‌خواستند که سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کنند و من خوشحالم که ایران علاوه بر صعود به جام جهانی، قهرمان این بازی‌ها هم شد.

وی افزود: کیفیت بازی‌های قهرمانی آسیا بالا بود و همه تیم‌ها در حد رقابت‌های جهانی بازی می‌کردند. ایران توانایی این را دارد که در جام جهانی هم نتایج خوبی بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون فوتبال حمایت لازم را از تیم‌تان انجام داد یا خیر گفت: من باید از فدراسیون تشکر کنم به این سبب که کفاشیان حمایت خوبی از تیم ما انجام داد و همه امکانات برای موفقیت ما فراهم شده بود. ما توانستیم با هماهنگی فدراسیون در دو شهر ریودوژانیرو و بندرعباس اردو بزنیم.

مارکو اکتاویو دربارهٔ برنامه‌های بعدی تیم ملی فوتبال ساحلی به ایسنا گفت: در یک ماه آینده چند بازی دوستانه با تیم‌های مختلف برگزار می‌کنیم و قرار است در یک تورنمنت هم شرکت کنیم که هنوز حریفان‌مان در این تورنمنت مشخص نشده‌اند. می‌خواهیم برای جام جهانی یک برنامه خوب بریزیم.

وی افزود: از کار کردن در ایران خوشحالم اینجا همه چیز برای من فراهم است. همیشه اعتقاد داشتم که در ایران ظرفیت‌های بالایی در فوتبال ساحلی هست. ما پتانسیل خوبی داریم که بتوانیم در جام جهانی در جمع چهار تیم برتر جهان باشیم. همین الان هم در سطح تیم‌های بزرگ بازی می‌کنیم. قبل از این ما با صعود به جام جهانی در جمع ۱۶ تیم برتر دنیا قرار گرفته‌ایم و از این به بعد باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم کیفیت خود را از این هم بالاتر ببریم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی با تشکر از فدراسیون به خاطر در نظر گرفتن پاداش قهرمانی گفت: می‌خواهم از طریق این مصاحبه از همه بازیکنانم تشکر کنم که در این جام تلاش بسیاری کردند و در نهایت قهرمانی را به دست آوردیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.