اگر متاهل هستید دقت کنید با زندگیتان بازی نشود!

یک جای خلوت پیدا کنید، مطمئن شوید کسی آن دور و بر‌ها نیست، مواظب باشید که مکان به دوربین مدار بسته هم مجهز نباشد، خلاصه همه نکات ایمنی را که رعایت کردید، جملات زیر را آرام بخوانید و حدس بزنید که کدام گزینه می‌تواند گوینده هر یک از آن‌ها باشد. این همه توصیه که برای رعایت نکات ایمنی کردیم بخاطر جواب این سوالات است نه خود آن‌ها. مخصوصا اگر متاهل هستید خیلی بیشتر دقت کنید تا با زندگیتان بازی نشود!

۱. «… ادعا کرد با وجود اینکه توهین‌هایی بسیاری به وی شده، همچنان در ادامه این مسیر مصر است. او از برنامه‌هایش برای فراگیری این مسئله طبق اصول و شرع در سایر استان‌ها سخن می‌گوید و مشکل اصلی خود را ناتوانی در پاسخگویی به همه مراجعه‌کنندگان عنوان می‌کند.»
الف) مجری طرح فروش اقساطی گوشت گوسفندی بدون دنبه تنها با یک ضامن معتبر.
ب) محمد خاتمی پس از رای دادن، خطاب به طرفدارانش در سراسر کشور.
ج) مسئول شاخه جوانان حزب موتلفه بعد از میزان استقبال مردم از نامزد‌هایشان در انتخابات مجلس و با اشاره به شروع عضوگیری این تشکل در سطح کشور.

۲. «مرکز ما به خاطر معرفی و ارتباط مراجعه‌کننده ۴۰ هزار تومان دریافت می‌کند که خودمان هم قبول داریم رقم بالایی است و سعی در کاهش آن داریم.»
الف) مدیر مرکز ارتباط دولت و کشاورزان برای خرید تضمینی گندم و جو.
ب) مسئول سامانه دوست یابیِ «کند همجنس فقط با همجنس پرواز».
ج) رییس اداره پیوند دادن اوقات فراغت جوانان با سرگرمی‌های سالم و بهداشتی.

۳. «استقبال از این کار بالا بوده و تماس‌هایی که با مرکز گرفته می‌شود بسیار زیاد است. گاهی اوقات ما را کلافه می‌کنند، اما می‌توان گفت در روز برای ۲۰ مراجعه‌کننده قرار ملاقات صورت می‌گیرد.»
الف) منشی مطب یکی از دکترهای زیبایی واقع در خیابان میرداماد، کوچه فرخ، پلاک ۹/۲. ساعت پذیرایی ۱۵ تا ۱۸. منتظرتان هستیم!
ب) مسئول دفتر معرفی زنان خود سرپرست برای دریافت وام خود اشتغالی
ج) یکی از اپراتورهای ۱۱۸

۴. «اکثر ملاقات‌کنندگان در رنج سنی ۲۳ تا ۲۸ سال هستند و اغلب تهرانی یا دانشجو در تهران هستند، ‌ هرچند که میهمان از شهرستان هم داریم».
الف) صاحب یکی از پانسیون‌های دانشجویی حوالی خیابان انقلاب.
ب) مسئول گیشه فروش بلیط سینما شیرین جوادیه در کتاب خاطرات خود با عنوان «سینما شیرین تعطیل نشد، این چرت نیمروزی یک نسل بود که پاره شد»!
ج) مدیر یک مرکز کاریابی در تهران

۵. «به خاطر تعداد اندکشان ما با مشکلاتی مواجه شده‌ایم و از دفا‌تر خواسته‌ایم اگر موردی سراغ دارند به ما معرفی کنند.»
الف) مسئول استعداد یابی برای مسابقه قوی‌ترین مردان ایران.
ب) مامور ویژه سازمان دیده‌بان حقوق بشر درباره تعداد زندانیان سیاسی که واقعا اعتصاب غذا کرده و یواشکی بلّهٔ نون، پنیر، گردو نخورده‌اند.
ج) رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت درباره تعداد بازیکنانی که پرسپولیس آن‌ها را جذب نخواهد کرد.

۶. «بیشتر به خاطر مسائل مالی با ما همکاری می‌کنند هرچند که برخی از آن‌ها با وجود اینکه کارمند بوده به خاطر اعتقادات و کمک به جوانان با ما همکاری کرده و بعضا قرار ملاقات در منازل خودشان است.»
الف) داوطلبان مشارکت در طرح آمارگیری از یوزپلنگ زرد ایرانی.
ب) صاحبخانه‌هایی که خانه‌های خود را با نصف قیمت به زوجهای جوان اجاره می‌دهند.
ج) محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس درباره افرادی که برای کمک به او در امر لابی‌گری اعلام آمادگی کردند

۷. «ما کار خلاف شرع و قانون انجام نمی‌دهیم و نیتمان خیر است و معتقدیم که خدا هم در این راه ما را کمک خواهد کرد. اما متاسفانه این‌گونه مسائل در جامعه ما فرهنگ‌سازی نشده و برخوردهای بدی با موضوع می‌شود.»
الف) فائزه هاشمی درباره طرح قدیمی خویش برای دوچرخه سواری بانوان.
ب) مسئول غرفه توزیع کارت اینترنت رایگان در نمایشگاه کتاب.
ج) مهمان برنامه سیمای خانواده با اشاره به نقش بی‌بدیل روانکاوان در سلامت روانی جامعه و ضمن گلایه از فرهنگ و بینش‌های غلط موجود در جامعه.

۸. «از این توهین‌های بسیاری که به ما می‌شود بیزارم و نگرانی در مورد فیلتر کردن سایت یا برخورد قضایی ندارم چرا که طبق دین و شرع عمل می‌کنم، ‌ ضمن اینکه از مشاوره‌های حقوقی هم بهره‌مند هستیم.»
الف) فواد صادقی مدیر سایت بازتاب امروز پس از انتشار مطلبی با عنوان «قیمتهای سر به فلک کشیده حتی در فحشاء: تا سقف ۱۵۰۰۰۰۰ تومان!» در حالی که روی بخش «مشاور حقوقی» جمله‌اش تاکید می‌کرد!
ب) مدیر سایت دانلود رایگان نرم افزارهای اخلاقی (غیر اخلاقی سابق!)
ج) ح. م چند روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ (اتفاقا او هم روی بخش «مشاور حقوقی» جمله‌اش تاکید می‌کرد)!

۹. «این کار از نظر مردم و مسئولان مخالفان بسیاری دارد و اگر هم می‌خواستیم در سطح شهر تراکت پخش کنیم قطعا با عرف جامعه تناقض پیدا می‌کرد و مشکلاتی بوجود می‌آورد. اما استفاده از اینترنت به خاطر فراگیری آن بسیار راحت‌تر است. به طور مثال در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم ۱۸۰ نفر آنلاین در این سایت هستند.»
الف) یکی از تراکت پخش کن‌های ایام انتخابات که حالا دفتر تبلیغات اینترنتی زده است و برای نامزدهای انتخابات مجلس تبلیغ می‌کند.
ب) مجری طرح بازیافت و فروش قبرهای بالای سی سال به جای قبر نو، البته با نصف قیمت.
ج) مسئول کمپ بازپروری معتادان دوگانه سوز (شیشه- کراک، تریاک- ماری جوانا، هروئین-ناس و…)

۱۰. «در سایت‌ خودمان اعلام کرده‌ایم که اگر… است و شرایط آن را دارد برای رضای خدا و رفع مشکل جوانان با ما همکاری کند. به خاطر همین تعداد کم… و تقاضاهای بسیار، یکی از… تا مدت‌ها وقت ندارد و برای… دیگر نیز باید چند روز دیگر وقت داد.» (نقطه چین‌ها برای لو نرفتن گوینده حذف شده است!)
الف) یکی از مسئولان جذب سرمایه گذاری‌های صنعتی درباره لزوم جذب سرمایه گذاری‌های صنعتی.
ب) محسن سازگارا درباره افرادی از همان‌ها که بیشمارند و اعلام آمادگی کرده‌اند در ۲۵ خرداد امسال سکوت کنند!
ج) یکی از فعالان عرصه دامپروری با اشاره به افت و خیزهای قیمت شیر و درباره صفی که در جلوی دستگاههای شیردوشی توسط گاوهای شیر ده تشکیل شده است.
جواب:
گوینده این جملات هیچ یک از گزینه‌های بالا نیست ولی ما برای رعایت‌‌ همان نکات ایمنی فوق الذکر نمی‌توانستیم بیشتر از یکبار گوینده حقیقی را ذکر کنیم؛ به همین دلیل ترجیح دادیم یکبار در پایان این متن نام گوینده را بیاوریم و بعد سریع صحنه را ترک کنیم! این جملات را مدیر سایت ازدواج موقت تهران در گفتگو با یک سایت خبری گفته بود!
جهت جلوگیری از کلیک‎های بی‌نتیجه و همچنین جهت کاهش ترافیک اینترنتی عرض می‌کنیم که سایت فوق الذکر از دسترش خارج شده و پلیس محترم فتا هم برای برخورد با گردانندگان آن اقدام کرده است؛ حواستان را جمع کنید!
منبع: وبلاگ تفکر با چاشنی خنده


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.