بازار خود را سکه کنید

برنامه ˝سکه˝به زودی و با هدف آموزش مسائل اقتصادی به زبان ساده و آشنایی مخاطبان با رویکرد های اقتصادی جامعه از شبکه سه پخش می گردد.

 به گزارش خبرگزاری هنر ایران، شیرین ترکمندی تهیه کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی رسانه ملی گفت: این برنامه در راستای تحقق شعار حمایت از کار و سرمایه ملی اقدام به تهیه برنامه “سکه” کرده که بررسی آخرین تحولات و مسائل اقتصادی از جمله اهداف آن است. این برنامه در فضایی مستند و بر گرفته از زندگی مردم است و در هر قسمت موضوعی به روز را مطرح و از کارشناسان و اشخاصی که با موضوع در ارتباط می باشند دعوت می کند تا در برنامه به بررسی این مهم بپردازند.

شیرین ترکمندی برای روشن شدن اهداف برنامه مثالی زد . وی گفت : به طور مثال اگر برنامه با موضوع ” حق با مشتری است”تولید شود ، هم از مشتریان و هم از کارشناسان مربوطه دعوت می گردد تا آنها به واکاوی مسائل بپردازند . در “سکه” اهداف اقتصادی کوتاه مدت و بلند مدت و چشم انداز ۱۴۰۴ بررسی می گردد .این برنامه ضمن تلاش برای حل مشکلات موجود ، نگاهی به عملکرد مسولان در حوزه های مختلف دارد .

به نظر می رسد “سکه” با بهره گیری درست از دانش کارشناسان اقتصادی و ریشه یابی مشکلات ، می تواند گام مثبتی در ایجاد امید و کم کردن فشار روانی ناشی از مشکلات بر مردم بردارد. این برنامه در ۵۲ قسمت تهیه می گردد که ۳۶ قسمت آن در دست تولید است و از اواخر تیر روی آنتن شبکه سه می رود.
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.