بازداشت ۱۰ سارق و ۱۹ معتاد پرخطر در طرح پاکسازی ایستگاه های متروی تهران

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری پایتخت، ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور بنابر تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و درخواست شهروندان تهرانی، گفت:” در این راستا ماموران یگان انتظامی متروی تهران با استقرار در ایستگاه های مهم و نقاط حساس مترو اقدام به اجرای طرح پاکسازی این مناطق کردند.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: در طرح مذکور که طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد ماموران موفق شدند ۱۰ سارق را که با اقدامات خود باعث ایجاد دردسر برای شهروندان شده بودند، شناسایی و طی چند عملیات تعقیب و گریز بازداشت کنند.
وی ادامه داد: همچنین در این طرح یک تن از جاعلان اوراق بهادار که سعی داشت اسکناس های تقلبی خود را در متروی تهران خرج کند، مورد شناسایی قرار گرفته و بازداشت شد که پس از انتقال به کلانتری و ضمن بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر جعل اسکناس و تراول اعتراف و برای بررسی تخصصی تر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
رییس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: این در حالی بود که ماموران یگان انتظامی متروی تهران موفق شدند۱۹ زورگیر، ۲ متکدی و ۳ شرور را که با حمل سلاح و انجام رفتارهای ناهنجار باعث ایجاد اخلال در نظم عمومی شده بودند، بازداشت کرده و به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل کنند.
وی عنوان داشت: در همین راستا یک توزیع کننده مواد مخدر و ۱۹ معتاد تابلو و پرخطر که در محدوده داخلی ایستگاه های متروی شهر تهران شناسایی شده و همچنین ۲ نفر نیز به اتهام توزیع محصولات ضد فرهنگی بازداشت و برای سیر مراحل قانونی به مراکز مربوطه منتقل شدند.
سرهنگ خانچرلی در پایان گفت: در بازرسی از وسایل متهمان تعداد چند قبضه چاقو، محصولات ضد فرهنگی، اسکناس های جعلی، مواد مخدر و لوازم و اموال مسروقه کشف و ضبط شد که به همراه پرونده متهمان به مراجع ذیصلاح تحویل گردید.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.