بازدید مشاور ارشد سازمان بهداشت از فعالیتهای اداره سلامت شهرداری تهران

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون ارتقاء سلامت شهرداری تهران از بازدید مشاور ارشد سازمان بهداشت از فعالیتهای حوزه سالمندی اداره کل سلامت شهرداری تهران به درخواست وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

امیری درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به حضور خانم دکتر هریت مشاور ارشد سازمان جهانی بهداشت در حوزه سالمندی جهت بازدید فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه سالمندی در سطح شهر تهران اظهار داشت: به درخواست وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۱ روزه از مدت بازدید ایشان به ارزیابی فعالیتهای شهرداری تهران در خصوص حوزه سلامت در منطه ۱ انجام شد.

وی ادامه داد: در ابتدای بازدید ایشان با حضور در جمع دبیران کانونهای سالمندی در نشست همفکری منطقه ۱ ضمن بازدید از برنامه  و کلاسهای این کانونها نظیر مرکز حرکت سلامت و نشاط  الکترونیک ( حسنا) فعالیتهای اجتماع محور شهرداری تهران برای سالمندان در سطح دنیا کم نظیر دانست و افزود: این برنامه ها در بسیاری از کشورها در مرحله تئوری قرار داشته در حالیکه شهرداری به صورت عملی اقدام به اجرای این طرح ها نموده است.

معاون ارتقاء سلامت شهرداری تهران با راه اندازی خانه های سلامت و دستاوردهای آنان و نیز ساختار مناسب کانونهای سالمندی در سطح محلات و مناطق شهر تهران را از سوی مشاور و ارشد سازمانهای دولتی و غیر دولتی و نیاز سنجی به عمل آمده جهت اجرای فعالیتهای آموزشی با حضور مشاور ارشد سازمان جهانی بهداشت در حوزه سالمندی صورت خواهد گرفت. /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.