بانک رفاه هزار میلیارد ریال وام به کارگران پرداخت کرد

۱۶م دیماه ،

بانک رفاه هزار میلیارد ریال وام به کارگران پرداخت کرد | چاپ |
شنبه ۱۶ دی ساعت ۱۱:۳۶

بینا- مدیر عامل بانک رفاه از اختصاص یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به کارگران در سال جاری خبر داد و گفت:بانک رفاه جزو ۶ بانک تجاری کشور است که اساسنامه آن به عنوان بانک غیردولتی تنظیم شده است.
به گزارش بینا، ایمانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در استانداری مازندران برگزار شد اظهار کرد: بانک رفاه کارگران جزو ۶ بانک تجاری کشور است که اساسنامه آن به عنوان بانک غیردولتی در سال جاری تنظیم شده است.
وی ادامه داد: صد در صد سهام این بانک به سازمان تامین اجتماعی اختصاص دارد، در حال حاضر هزار و ۱۰۰ شعبه و هزار و ۵۰۰ باجه در سراسر کشور وجود دارد؛ ۶۴ شعبه بانک رفاه در مازندران در حال فعالیت است.
ایمانی با اشاره به اینکه بانک رفاه کارگران در تمام حوزه‌های شبکه بانکی از جمله صنعت و خدمات نقش خوب و موثری دارد گفت: ۶ هزار میلیارد ریال در بخش اقتصادی در مازندران تسهیلات پرداخته شده است.
وی اظهار کرد: اخیرا دولت در مجلس شورای اسلامی به صندوق توسعه ملی اختیار دادند که با شش بانک بزرگ کشور قراردادهایی منعقد شود که این امر از یک ماه قبل براساس گزارش ایسنا، صورت گرفته و کارگروه‌های اشتغال در راستای جذب این بودجه که در کشور متمرکز است تلاش کنند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور تاکید کرد: در کارگروه‌های اشتغال تلاش شود تا طرح‌هایی معرفی کنند که از بازدهی و اشتغال‌زایی بیشتری برخوردار باشد و متقاضیان سهم آورده در بخش صنعت، کشاورزی و شیلات بیشتر باشد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران کشور با اشاره به اینکه در بانک در بخش کشاورزی چهار هزار میلیارد ریال با صندوق توسعه ملی منعقد شده است افزود: در بخش صنعت یک میلیارد دلار از محل ارز دولتی و ۴۰۰ میلیون دلار قیمت ارزی که وجود دارد با صندوق توسعه ملی قرارداد منعقد شده است.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.