با حداکثر روحیه به مصاف الاهلی می رویم

-حسن اشجاری در مورد بازی شب گذشته سپاهان مقابل فولاد گفت: بازی بسیار سختی در هوای ۵۰ درجه اهواز داشتیم ولی خدا را شکر با هماهنگی تیمی و نظمی که داشتیم موفق شدیم بازی را با برتری به پایان برسانیم. اشجاری در ادامه به بازیهای پیش فصل سپاهان و شکست های این تیم در آن بازیها اشاره کرد و افزود: بعضیها با دیدن بازیهای پیش فصل ما، کلا از تیم ناامید شدند ولی اکنون باید بدانند که بازیهای تدارکاتی فقط برای هماهنگی بازیکنان تازه اضافه شده به تیم است و نتایج آن اهمیتی ندارد.

به نقل از گل ،وی ادامه داد: اکنون با دو بردی که آورده ایم، بالاتر از دیگر مدعیان ایستاده ایم و با روحیه ای مضاعف به ادامه رقابت ها می اندیشیم. سپاهان هم اکنون ۳ بازی پشت سر هم در خانه بازی می کند و می توانم این امید را به هواداران بدهم که از این ۳ بازی هم امتیازات لازم را جمع خواهیم کرد و پس از آن به مصاف الاهلی در آسیا می رویم. مدافع سپاهان در مورد اظهار نظر پولادی که گفته بود قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است هم تصریح کرد: پارسال همین جملات را می گفتند و استقلال را به رخ ما می کشیدند، اما باز هم ما قهرمان شدیم. امسال هم سعی خواهیم کرد به قهرمانی در لیگ برتر دست یابیم.

اشجاری در پایان افزود: تمام بازیکنانی که سال قبل از استیل آذین جدا شدند نشان دادند که کیفیت فنی بالایی دارند و این مورد نشان داد که نتیجه نگرفتن های استیل آذین ربطی به بازیکنانش نداشت. اکنون هم همه مرا با اشجاری ذوب آهن مقایسه می کنند که من می گویم این مقایسه درست نیست؛ مگر کریستیانو رونالدو در منچستر و رئال به یک صورت و با یک کیفیت بازی می کند که من در ذوب آهن و سپاهان به یک کیفیت بازی کنم؟


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.