لیگ قهرمانان آسیا؛ نمایندگان فوتبال ایران در پی صعود و صدرنشینی

خبرگزاری آریا – در چارچوب رقابتهای هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه‌شنبه) ، دو نماینده فوتبال ایران رودرروی حریفا قرار می‌گیرند. 
به گزارش خبرگزاری آریا ، در بازیهای امروز پرسپولیس میهمان الشباب امارات است و سپاهان از الاهلی عربستان پذیرایی می‌کند.به همین منظور نگاهی گذرا داریم به این دیدارها:

الشباب امارات- پرسپولیس ایران
الشباب امارات اگرچه ضعیف ترین تیم گروه نشان داده و با ۲ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارند اما بی‌تردید مقابل سرخپوشان پایتخت برای اعاده حیثیت بازی می‌کنند. بازی رفت را پرسپولیس با نتیجه پر گل ۶ بر یک پیروز شده اما این موضوع نمی‌تواند دلیل محکمی برای برتری قدرت ۲ تیم در بازی امروز باشد. پرسپولیس در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفت اما پیروزی در هفته آخر مقابل فولاد تا حدودی روحیه تیم را بالا برده و حالا انگیزه زیادی برای پیروزی در امارات وجود دارد. از طرفی در صورت شکست پرسپولیس در امارات و پیروزی الغرافه مقابل الهلال سرخپوشان از دور رقابتها کنار می‌روند.
به هرحال رقابت فشرده ای را امروز در گروه چهارم لیگ قهرمانان شاهد خواهیم بود که امیدواریم با صعود نماینده کشورمان به دور بعد همراه باشد.

سپاهان ایران- الاهلی عربستان
۲ تیم از قبل صعود کرده گروه سوم بازیها امروز در اصفهان به مصاف هم می‌روند. سپاهان و الاهلی در عربستان کارشان در خاک حریف به تساوی کشید و حالا بازی امروز تعیین کننده تیم اول گروه است. در حال حاضر الاهلی و سپاهان هر دو ۱۰ امتیازی هستند اما تیم عربستانی به لطف تفاضل گل بهتر در صدر قرار گرفته است. با این تفاسیر سپاهان فقط در صورت پیروزی در بازی امروز می‌تواند به عنوان تیم اول گروه صعود کند.
از طرف دیگر طلایی پوشان اصفهانی به واسطه قهرمانی در لیگ برتر روحیه و انگیزه مضاعفی برای بازی مقابل الاهلی برخوردار هستند و این موضوع یک پوئن مثبت برای نماینده کشورمان است.
دیدار پرسپولیس و الشباب ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه و دیدار سپاهان و الاهلی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.