بخش لوازم خانگی سامسونگ، موفق به دریافت جایزه برتر در آمریکا و اروپا شد

۶ شهریور – ۱۱:۰۹:۴۴ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

کمپانی سامسونگ، به عنوان شرکتی با سریع‌ترین سرعت رشد در زمینه نوآوری های وسایل منزل، به تازگی موفق شده در مراسم سالانه J.D. Power and Associates 2012 ، در سه شاخه مفتخر به کسب بیشترین رضایت مشتری شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، سامسونگ در این مراسم ،که هشتمین دورۀ خود را پشت سر گذاشت، برای هفتمین بار در شاخه یخچال ها، برای پنجمین بار متوالی در شاخه خشک کننده ها و برای چهارمین بار پیاپی در شاخه شوینده ها ، عنوان بیشترین رضایت مشتری را از آن خود کرد.
سازمان J.D Power And Associates در طول ۲۴ ماه با بررسی مشتریانی که وسایل مربوط را خریداری کرده اند، رتبه های کمپانی های تولید کننده را اعلام می‌دارد. میزان رضایت با حداکثر نمرۀ ۱۰۰۰ بر اساس شش عامل تعیین می‌شود : استفاده آسان، کارآیی و قابلیت اطمینان ، طراحی زیبا، پشتیبانی و قیمت. طبق بررسی های انجام شده، سامسونگ موفق شده است تا نتایج زیر را بدست آورد :
    * کسب امتیاز ۸۰۷ در شاخۀ یخچال ها ، به علت امکانات بالا و قیمت مناسب. ( میانگین نمره کسب شده توسط سایر شرکت ها در این شاخه برابر ۷۵۳ امتیاز بوده است. )
    * کسب امتیاز ۸۲۴ در شاخۀ شوینده ها ، به علت کارآیی و قابلیت اطمینان، قیمت و ظاهر زیبا. ( میانگین نمره کسب شده توسط سایر شرکت ها در این شاخه برابر ۷۷۹ امتیاز بوده است. )
    * کسب امتیاز ۸۲۲ در شاخۀ خشک کننده ها، به علت کارآیی و قابلیت اطمینان، راحتی در استفاده و قیمت. ( میانگین نمره کسب شده توسط سایر شرکت ها در این شاخه برابر ۷۸۱ امتیاز بوده است. )
آقای کوین دکستر، معاون ارشد در زمینه وسایل منزل در دفتر آمریکای سامسونگ، چنین می‌گوید : « هدف شماره یک سامسونگ این است که بتوانیم با استفاده از تکنولوژی و تجربۀ خود، محصولاتی را تولید کنیم که در زندگی مشتریانمان تاثیر گذار باشد و به راحتی در سیستم زندگی روزمرۀ آن‌ها جای گیرد؛ لذا کسب امتیازات بالا در تحقیقات امسال، برای ما بسیار لذت بخش بود.» وی همچنین اضافه کرد که : « ما هر ساله مورد لطف و حمایت مشتریان و همکاران فروش خود قرار می‌گیریم که باعث خوشحالی ما است. به راستی باعث افتخار است که در بررسی‌های J.D Power and Associates مورد توجه قرار گرفتیم.»
سامسونگ به خانواده های پرمشغله کمک میکند که زندگی هوشمندانه تری را داشته باشند، یخچال های سامسونگ به نحوی طراحی شده اند که آخرین تکنولوژی و راهکار های ذخیره مواد غذایی را به خانه های شما می‌آورند. سامسونگ امسال یخچال در فرانسوی خود را معرفی کرد که بزرگترین مدل در کلاس خود به شمار می‌رود و توانایی جای دادن ۳۲ کیسه خرید را در خود دارد، بدین وسیله مادر خانواده رفت و آمد کمتری را به فروشگاه ها خواهد داشت. سامسونگ همچنین جهت دسترسی راحت تر کودکان به یخچال، در مدل چهار درب خود، طبقه ای را ایجاد نموده است که قابلیت تنظیم ارتفاع دلخواه را دارد. از دیگر ویژگی های اختصاصی سامسونگ می‌توان به تکنولوژی Twin Cooling Plus یا سیستم خنک کننده دوگانه، جهت تازه نگه داشتن میوه ها و سبزیجات، و تکنولوژی عایق های ویژه اشاره کرد که تا ۴ فوت فضا را ، بدون افزایش ابعاد بیرونی یخچال، در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
سامسونگ فرآیند لباسشویی را با تکنولوژی Quickwash مجهزنموده که زمان چرخۀ شست و شو را تا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. برای کسانی که به ماشین های لباس شویی با درب های از بالا باز شو علاقه دارند نیز سامسونگ مدلی با ظرفیت بالای ۴٫۵ فوت ارئه کرده است که می‌تواند تا ۲٫۴ سبد لباس را در خود جای دهد، و مادر خانواده نیز می‌تواند مطمئن باشد که لباس ها با کف و فشار آب ، در بهترین شرایط در حال شست و شو هستند.
تمام شویندگان و خشک کننده های سامسونگ مجهز به تکنولوژی VRT Vibration Reduction Technology هستند که به تبع آن میزان سر و صدا و لرزش ماشین ها تا حد امکان کاهش می‌یابد

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۷۱۱۰۹۴۴۴۳۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.