برای اولین بار اسپانیا شکست ناپذیر بنظر نمی رسد

 ایتالیایی ها در دیدار نیمه نهایی مقابل آلمان پیروزی شگفت انگیزی به دست آوردند و مانع از تکرار فینال دوره قبل شدند. برای دیدار امشب هم بسیاری شانس اسپانیا را بیشتر می دانند اما مارادونا معتقد است ایتالیا با داشتن ستاره ای مانند آندره آ پیرلو می تواند جام قهرمانی را به دست بیاورد.

 او در ستون ثابتش در نشریه تایمز آو ایندیا نوشت:” تیمی که بتواند کنترل میانه زمین را در اختیار بگیرد، می تواند پیروز شود.برای اولین بار اسپانیا شکست ناپذیر به نظر نمی رسد. ایتالیایی ها با اعتماد به نفس و با روحیه به نظر می رسند. البته نباید غرور ستاره هایی مانند اینیستا، کاسیاس، آلونسو، ژاوی و سرخیو راموس و همین طور اشتیاق آنها برای سومین قهرمانی متوالی در تورنمنت های ملی را نادیده گرفت.

 دو تیمی که به فینال رسیدند، بهترین نمایش های این رقابت های را ارائه دادند. اکنون تنها یک بازی باقی مانده و احتمالا بهترین تیم قهرمان خواهد شد.”

 او همچنین در مورد ماریو بالوتلی که در دیدار مقابل آلمان هر دو گل ایتالیا را به ثمر رساند، گفت:” در دیدار مقابل آلمان، بالوتلی مهاجمی در کلاس جهانی نشان داد. کسی در توانایی های او تردیدی ندارد اما بسیاری از انتقادات به خاطر جوانی اوست.

 مقابل آلمان او نشان داد که به سطح جهانی رسیده است. او روی پاس عالی کاسانو، با سر گلزنی کرد و گل دوم  را با پاس قطری مونتولیوو و با پشت سر گذاشتن کاپیتان لام، به نحو فوق العاده ای به ثمر رساند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.