برخورد نیروهای امنیتی با دست فروشان مکه

در ایام حج عربستان رخ داد:

خبرگزاری پانا: شهرداری مکه مکرمه برای حل معضل قدیمی دست فروشان دوره گرد، به ویژه در موسم حج، دست به دامان نیروهای امنیتی شد.

به گزارش خبرگزاری پانا، شهرداری مکه مکرمه از نهادهای امنیتی عربستان برای مقابله با دست فروشان دوره گرد کمک خواست.

شهرداری مکه مکرمه از فرماندهان امنیتی حج خواست با پدیده دست فروشان دوره گرد در خیابانهای مکه مکرمه و میادین مشاعر مقدسه مقابله و کمیته‌های شهرداری برای اجرای طرحهای آن در خصوص مقابله با پدیده‌های منفی حمایت کنند.

مسئولان شهرداری مکه مکرمه در نشستی با فرماندهان امنیتی حج، طرح امنیت زائران پیاده و موانع ناشی از اقدام حجاج در همراه بردن‌بار با خود در اماکن شلوغ و عناصر طرح ترافیک و اوضاع تونلها در مکه مکرمه و مشاعر مقدسه و تامین امنیت آن را بررسی کردند.

شرکت کنندگان در بیستمین نشست فرماندهان امنیتی و مسئولان شهرداری مکه مکرمه درباره ایجاد مراکز اضطراری برای خودروها و تجهیزات نظافتی در میادین نزدیک مشاعر مقدسه به توافق رسیدند.

شرکت کنندگان در این نشست همچنین بر اهمیت افزایش تلاشها برای مقابله با پدیده منفی و تخلفات از جمله مشکل ذبح پراکنده و نامنظم و آشپزی روزافزون برخی ملیتها تاکید کردند.

سعد الخلیوی فرمانده نیروهای امنیتی حج اعلام کرد: فرماندهان امنیتی حج تمام تلاشها و امکانات خود را برای انجام وظایف محوله در موسم حج به کار گرفته‌اند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.