برگزاری بازارچه فصلی خیریه زینب کبری(س)

خبرگزاری آریا-چهل و نهمین بازارچه خیریه بنیاد زینب کبری برگزار شد.

به گزارش آریا،این بازارچه که در هر فصل برای یاری کودکان و خانواده های تحت سرپرستی این بنیاد بر پا می شود، طی روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ خردادماه در فضایی شاد و پرانگیزه و با حضور صدها تن از نیکوکاران و علاقمندان به مشارکت در امور خیریه در خانه کودکان تحت پوشش برگزار شد.

از جمله شرکت کنندگان دراین بازارچه هنرمندان و ورزشکاران، نخبگان و گروه جوانان نیک راد بودند. جوانان نیک راد متشکل از جوانان داوطلب و حامی بخش عمده ای از بازارچه را به ویِژه در غرفه های فست فود، نوشیدنی ها، بازی های کامپیوتری، اجرای برنامه های شاد رادیویی، نقاشی و خطاطی و صنایع دستی سنتی و مدرن اداره می کنند.

البته عرضه مواد غذایی  و غذاهای مختلف ایرانی و فرنگی، انواع سالاد و شیرینی از سوی بانوان نیکوکاری که طی سه دهه حامی فعالیت های این بنیاد بوده اند در قسمت دیگری از بازارچه رونق داشت. سال هاست که بسیاری از مراجعه کنندگان برپایی این بازارچه را فرصتی برای دعوت از خانواده و دوستان و پذیرایی در این محل که از امکانات مربوطه برخوردار است، می دانند.

در بازارچه بهاری امسال هنرمندان، نخبگان و ورزشکاران محبوب کشور از جمله آقای عزت الله انتظامی، خانم پوری بنایی، خانم سپیده خداوردی، خانم لیلی رشیدی،خانم راضیه برومند، آقای بهرام شاه محمدلو، آقای بیژن بیرنگ، آقای محمد سلوکی، آقای رضا یزدان پرست، آقای یوسف تیموری، آقای عارف لرستانی، آقای جواد مولانیا، آقای شهاب عباسی و خانم دکتر مهناز اسدی مظاهری بیوتکنولوژیست برجسته در محل برنامه های زنده این بازارچه حضور یافته و به سوالات مجریان جوان برنامه یا نیکوکاران حاضر پاسخ گفتند.

لازم به ذکر است که بنیاد زینب کبری (س) از سال ۱۳۵۸ توسط جمعی از بانوان نیکوکار تاسیس و تاکنون به پشتوانه حمایت های مردمی حدود ۱۰۰۰ کودک و صدها خانواده را سرپرستی کرده است. برپایی بازارچه بهاری البته علاوه بر تلاش داوطلبین نیکوکار، دارای اسپانسرهایی از جمله شرکت مبین نت بوده است.


خبرگزاری آریا

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. Negar:

    باعرض سلام و خسته نباشیدبه همه دوستان نازنین. من خودم یکی از افرادی هستم که هر فصل با مادربزرگم به این بازارچه خیلی خوب رفته و با ایستادن در غرفه ها و فروش اجناس به این کودکان کمک میکنیم. خیلی فضای شاد و خوبی هرسه شب برگزار میشود. امیدوارم شما هم در بازارچه تابستانی ما شرکت کنید…

  2. Negar:

    باعرض سلام و خسته نباشیدبه همه دوستان نازنین. من خودم یکی از افرادی هستم که هر فصل با مادربزرگم با این بازارچه خیلی خوب رفته و با ایستادن در غرفه ها و فروش اجناس به این کودکان کمک میکنیم. خیلی فضای شاد و خوبی هرسه شب برگزار میشود. امیدوارم شما هم در بازارچه تابستانی ما شرکت کنید…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.