اعتبار ۳٫۵ میلیارد ریالی شهرداری منطقه ۲۱ برای بازسازی مدرسه حضرت زینب کبری(س) در وردآورد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

شهردار منطقه ۲۱ از اختصاص اعتبار ۳٫۵ میلیارد ریالی از سوی این منطقه برای نوسازی دبیرستان حضرت زینب کبری(س) در محله وردآورد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱،دکتر سلیمی شهردار منطقه درمراسم کلنگ زنی نوسازی مدرسه ای در وردآورد که با حضور خیرین مدرسه ساز برگزار شد، گفت:بسیاری از مدارس کشور به دلیل قدمت بالای خود جزو بافت فرسوده محسوب می شوند و غیر استاندارد هستند و واقعیت اینست که علی رغم اهمیتی که نهاد آموزش و پرورش در تربیت فرزندان این مرزو بوم دارد،اما مدارس و مراکز آموزشی،فرهنگی و حتی ورزشی در شرایط خوبی به سر نمی برند.

وی افزود: فرسوده بودن اغلب مدارس در سطح کشور چالش بزرگ آموزش و پرورش است و این موضوع به تنهایی قابل حل نیست و نیاز به عزم همگانی دارد و شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی و خدماتی در تلاش است، در تعامل دو جانبه و حتی چند جانبه خود با سازمان ها و نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش به حل مشکلات آنها بپردازد.

شهردار منطقه ۲۱ به بخشی از اقدامات شهرداری منطقه ۲۱ در حوزه مدارس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری های دو جانبه بسیار خوبی بین شهرداری منطقه ۲۱ و نهاد آموزش و پرورش منطقه وجود دارد مانند اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در مناسبت های ملی و مذهبی در مدارس،ارائه خدمات عمرانی به آنها از قبیل آسفالت،زیبا سازی،رنگ آمیزی و غیره بیانگر این مطلب است.

وی ادامه داد: در حال حاضر آنچه بیش از همه اهمیت دارد فرسوده بودن برخی از مراکز آموزشی این منطقه است که باید هرچه زودتر نوسازی شده و در شرایط استاندارد قرار گیرد و در راستای این امر در مرحله اول شهرداری منطقه ۲۱ با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳٫۵میلیارد ریالی جهت نوسازی دبیرستان دخترانه حضرت زینب کبری (س) در محله وردآورد،آمادگی خود را برای اجرای این قبیل طرح ها اعلام می کند.

شهردار منطقه ۲۱ خاطر نشان کرد: مدرسه سازی جزو کارهای باقیات و صالحات برای همه دست اندرکاران در این امر مقدس محسوب می شود و این مراکز آموزشی که با نیت خالص و پاک بنا می شوند مرکزی برای علم اندوزی و دستیابی دانش آموزان به بالاترین مراتب علمی و آموزشی در کشور هستند و دانش آموزان نیز باید با تلاش و کوشش خود در تمامی عرصه های ملی و بین المللی کشور را به اوج اقتدار و عظمت روز افزون برسانند./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.