برگزاری جلسات منظم هم‌اندیشی با دانشجویان استعداد درخشان

۲۶م اسفند ،

17059.jpg

رییس دانشگاه تبریز از تخصص و تعهد به عنوان دو بال پرواز برای نیل به قله‌های موفقیت عنوان کرد و گفت: دانشجویان نخبه مسئولیت‌های مهم آینده کشور را بر عهده دارند و باید همزمان با علم اندوزی، تهذیب نفس و کارهای فرهنگی را مدنظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، پرویز آژیده در نشست هم‌اندیشی رییس دانشگاه تبریز با دانشجویان نخبه، با بیان اینکه شناسایی استعداد درخشان دانشگاه و اساتید مشاور انجمن‌های علمی از ماموریت‌های اصلی دانشگاه برای رسیدن به توسعه علمی است، اظهارکرد: در این راه از برنامه‌های مدون و کلان تا کارهای جزئی در دستور کار مسئولان دانشگاه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کار ماندگار و اساسی در حوزه علم نیاز به زیر ساخت و امکانات دارد، تصریح کرد: از بدو مسئولیت بنده، فراهم کردن آخرین امکانات علمی و آزمایشگاهی در سرلوحه کارهای مدیریت دانشگاه قرار گرفته است، البته تهیه بعضی موارد زمان‌بر است، اما مسیر کار مشخص است.

وی با بیان اینکه تمامی روسای دانشکده‌ها باید برای برگزاری جلسات منظم هم‌اندیشی با دانشجویان استعداد درخشان پیشگام باشند، گفت: نقش اساتید مشاور انجمن‌های علمی که معمولا از اساتید بارز علمی و فعال انتخاب شده‌اند، بسیار اساسی است، بنابراین آنها باید راهنمای واقعی دانشجویان در همه مراحل زندگی باشند.

در ادامه روح الله متفکرآزاد رییس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز با اشاره به حمایت‌های مادی مختلف از دانشجویان نخبه، گفت: این دفتر اخیراً با رویکردی تازه، در کنار ارائه تسهیلات مختلف، حمایت‌های معنوی از دانشجویان استعداد درخشان را نیز در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.