کرسی‌های آزاد اندیشی باید منجر به تولید علم و اندیشه شود

۲ م دیماه ،

511.JPG

مسئول هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد خراسان رضوی گفت: در بحث کرسی‌های آزاد اندیشی تا رسیدن به نقطه ایده‌الی که مقام معظم رهبری ترسیم نمود‌ه‌اند، فاصله بسیاری باقی مانده است.

سید مجتبی منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، کرسی‌های آزاد اندیشی را مکانی برای تولید علم دانست و اظهار کرد: کرسی‌های آزاداندیشی باید به صورت فراگیر و گسترده در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار شود.

مسئول هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خراسان رضوی رویکرد کرسی‌های آزاد اندیشی را رویکرد علمی برشمرد و تصریح کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی باید با رویکرد علمی توسط اساتید و دانشجویان در رشته‌های مختلف و به صورت آزاد و بدون هیچگونه تعصبی برگزار شود.

منتظری خاطرنشان کرد: متاسفانه با این که مقام معظم رهبری بارها بر برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی تاکید داشته‌اند اما آن طوری که شایسته است کرسی‌های آزاد اندیشی به یک گفتمان و روش علمی در دانشگاه‌ها تبدیل نشده است.

وی با تاکید بر این که هیات‌های علمی اساتید و انجمن‌های علمی دانشجویان بهترین جایگاه برای برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی می باشند، بر نقش دانشجویان و اساتید در هر چه بهتر برگزار شدن کرسی‌های آزاد اندیشی تاکید کرد.

مسوول هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد خراسان رضوی افزود: باید سعی کنیم تا پس از برگزاری کرسی آزاداندیشی به تولید علم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.