برخی حضور چهره‌های سیاسی در دانشگاه‌ها را پای کرسی‌ آزاداندیشی می‌نویسند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: برخی حضور چهره‌های سیاسی در دانشگاه‌ها را کرسی‌ آزاداندیشی تلقی می‌کنند که این امر ظلم بزرگی در حق کرسی‌های آزاداندیشی است.

“محمد رضا کردلو” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه نگاه سلیقه‌ای در دانشگاه‌ها زیاد شده است، گفت: نگاه سلیقه‌ای مسئولان دانشگاه‌ها و وزارت علوم کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون‌های دانشجویی را به گونه‌ای مختل کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایلی که باعث عدم تحقق کرسی‌آزاد اندیشی در دانشگاه‌ شده این است که مسئولان کرسی‌ها را با برخی جلساتی که در دانشگاه برگزار می‌شود اشتباه می‌گیرند، تصریح کرد: یکی دیگر از مسائل عدم تحقق کرسی‌های آزاد اندیشی این است که محتوای آن دستخوش رسانه‌ها شده و این مسئله چنین جلساتی را به محاق می‌برد.

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل بیان داشت: برخی حضور چهره‌های سیاسی در دانشگاه‌ها را کرسی‌ آزاداندیشی تلقی می‌کنند که این امر ظلم بزرگی در حق کرسی‌های آزاداندیشی است.

کردلو در پایان خاطر نشان کرد: انتخاب برخی عناوین و موضوعات برای کرسی‌های آزاد اندیشی شأن این کرسی‌ها را دچار خدشه کرده و موجب می‌شود که دفاعی برای تشکیل چنین جلسه‌هایی نداشته باشیم که این خود مانعی بر سر راه کرسی‌ها‌ی آزاد اندیشی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.