برگزاری ۲۰ کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه لرستان

۱۸م دیماه ،

63-33.jpg

رییس دانشگاه لرستان گفت: دانشگاه لرستان جزو دانشگاه‌های برتر کشور در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه لرستان، زمانیان در جلسه پشتیبانی از کرسی‎های آزاد اندیشی افزود: دانشگاه لرستان از زمان تاکید رهبر معظم انقلاب بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها تاکنون موفق به برگزاری ۲۰ کرسی آزاداندیشی شده و جزو دانشگاه‌های برتر کشور است.

وی ادامه داد: در اعلام دانشگاه‎های برتر توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور نامی از دانشگاه لرستان برده نشده است؛ البته عنوان شده که گزارش مربوط به کرسی‎های این دانشگاه به دست آنها نرسیده است.

این مقام دانشگاهی فضا برای برگزاری کرسی‎های آزاد اندیشی در دانشگاه لرستان را فراهم دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب پشتیبان کرسی‎های آزاد اندیشی می باشند و نباید از برگزاری این کرسی ها هراس داشته باشیم.

رئیس دانشگاه لرستان در ادامه گفت: دانشجو باید در فضای دانشگاه یاد بگیرد که چگونه از نظام دفاع کند و بتواند از لحاظ کلامی در برابر هجمه‌ها بایستد.

وی افزود: دانشجو باید در فضای دانشگاه حرف خود را بزند و پاسخ خود را هم بشنود و قطعا کرسی‌های آزاد اندیشی می توانند این زمینه را فراهم کنند.

زمانیان ادامه داد: با نامه‌نگاری که با وزارت علوم شد نهایتا رئیس جمهور دستور دادند هیچ شخصی حق دخالت در کرسی‎ها را ندارد؛ در هر حال تاکنون با هیچ دانشجوی منتقدی در این دانشگاه برخورد انتظامی نشده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.