برگزاری جلسه کمیته ویژه «اقتصاد مقاومتی» در دانشگاه یاسوج

۱۱م آذر ،

رییس دانشگاه یاسوج دراولین جلسه کمیته ویژه اقتصاد مقاومتی دراین دانشگاه با اشاره به شرایط امروز جامعه و بحث اقتصاد مقاومتی گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری در سالهای قبل در موضوعات اقتصادی نشان از اهمیت بالای این مقوله خصوصا در موضع تازه آن دارد و ما نیازمند آن هستیم که متناسب با شرایط تازه برنامه ریزی کنیم.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر ارژنگ با اشاره به نقش دانشگاه و دانشگاهیان دراین خصوص اظهار داشت: قطعا با برنامه‌ریزی و تلاش دانشگاهیان در خصوص اقتصاد مقاومتی، می‌توان از شرایط موجود هم با پیروزی و موفقیت عبور کرد و این امر با استعانت از درگاه الهی و با توجه به تواناییهای ملت ایران در دسترس می‌باشد.

وی افزود: با توجه به جایگاه و نقش دانشگاه در اقتصاد مقاومتی، حرکت دانشگاه زمینه ساز تاثیر در دیگر نهادها است.

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام حافظ ثابت رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج و دانشگاه‌های استان نیز با اشاره به وظایف قانونی و شرعی در انجام منویات مقام معظم رهبری گفت: اولویت بندی و تشکیل زیر کمیته‌ها در هر حوزه می‌تواند راهگشای امر و جمع‌آوری کننده نظرات خوبی از سوی همه دانشگاهیان باشد.

وی همچنین با اشاره به پیچیدگی حربه های دشمنان انقلاب طی ۳۳ سال قبل جنگ اقتصادی را آخرین حربه به کار رفته ازسوی دشمنان معرفی کرد و با برشمردن جایگاه دانشگاه در این جنگ آن را جهادی عظیم دانست و افزود: ما شرعا موظف به حفظ آرمان‌های انقلاب و پاسداری از ارزش‌های آن هستیم.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد سه کمیته تخصصی فرهنگی – آموزشی، پژوهشی و فناوری و دانشجویی و اداری و مالی به جمع آوری نظرات در بخش‌های مختلف دانشگاه اقدام نموده و زمینه‌ای برای استفاده از نظرات همه دانشگاهیان ایجاد و از گزیده این نظرات بهره‌برداری گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.