برگزاری دومین آزمون صلاحیت حرفه ای صنعت بیمه

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:دومین آزمون صلاحیت حرفه ای انجمن حرفه ای صنعت بیمه در سطح مقدماتی، صبح روز جمعه مورخ ۲۹ فروردین ماه در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه امیرکبیر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن حرفه ای صنعت بیمه، در این آزمون تستی که از سوی انجمن حرفه ای صنعت بیمه برگزار شد، حدود ۲۰۰ متقاضی از سراسر کشور حضور داشتند. کلیه اشخاصی که دارای مدرک دیپلم با دو سال سابقه کار در حوزه بیمه و یا دارای مدرک فوق دیپلم یا بالاتر بودند، می توانستند در این آزمون شرکت کنند.

گفتنی است، تاکنون دو دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در سطح مقدماتی برگزار شده است که اولین آن در تاریخ ۲۹ آذر با حضور ۱۵۰ نفر و دومین آن نیز روز قبل برگزار گردید.

این گزارش می افزاید، این آزمون جهت تعیین صلاحیت حرفه ای سطح مقدماتی فعالان صنعت بیمه با همکاری متخصصین این صنعت و توسط انجمن حرفه ای صنعت بیمه طرح ریزی شده است و به اشخاصی که موفق شوند در این آزمون نمره قبولی دریافت کنند گواهینامه معتبر صلاحیت حرفه ای صنعت بیمه در سطح مقدماتی اعطا خواهد شد.

خاطرنشان می سازد نتایج این آزمون در هفته جاری در پایگاه اینترنتی انجمن حرفه ای صنعت بیمه به نشانی الکترونیکی www.ahsb.ir اعلام می گردد و سومین دوره از آزمون صلاحیت حرفه ای (سطح مقدماتی)، اواخر مرداد ماه سال برگزار خواهد شد.

ساختار تشخیص صلاحیت و اعطای این گواهی نامه، در قالبی چند سطحی پیش بینی شده و شامل پنج سطح مقدماتی، عمومی، تخصصی، حرفه ای و حرفه ای پیشرفته در رشته های مختلف بیمه ای می باشد. آزمون سطح مقدماتی هر سال چهار نوبت، سطح عمومی هر سال دو نوبت و سطح تخصصی و حرفه ای هر سال یک نوبت برگزار می گردد


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.