بهتر است خانه موسیقی جوابگو باشد

۱۳خردادماه،

بازرس تعاونی مسکن خانه موسیقی در گفت و گو با هنرآنلاین:

بازرس تعاونی مسکن خانه موسیقی گفت: خانه موسیقی تخلف کرده است و بهتر است این موضوع روشن شود و خانه موسیقی جوابگو باشد زیرا در غیر این صورت من به عنوان بازرس و به نیابت از همه هنرمندان از خانه موسیقی و هیئت مدیره شکایت می کنم!

رامتین غفاری، بازرس تعاونی مسکن خانه موسیقی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: سال ۱۳۸۹ خانه موسیقی یک تعاونی مسکن تشکیل داد که بازرس و اساس نامه این تعاونی در همان سال مشخص و تعیین شد اما با این حال حدود یک سال این موضوع به صورت جدی پیگیری نشد،از سال ۱۳۸۹ در شهر تازه هشتگرد پروژه مسکونی برای هنرمندان آغاز شد.

بازرس تعاونی مسکن اعضای موسیقی در ادامه بیان کرد: خانه موسیقی بهمن ماه سال ۱۳۸۹ پنج میلیون تومان از هنرمندان گرفتند و تعاونی کار خود را آغاز کرد، همچنین اولین کسی که پول برای این تعاونی واریز کرد خود من بودم.

رامتین غفاری در ادامه خاطرنشان کرد: در همان زمان خانه موسیقی قراردادی با تعاونی مسکن هشتگرد بست اما از همان اول قرار بود که طرف قرارداد هنرمندان و اعضای خانه موسیقی با خانه موسیقی و هیئت مدیره باشد. در قراردادی که بین طرفین بسته شد قرار بود خانه ها به مدت یکسال تحویل داده شود و حداکثر سه ماه برای دیر و زود شدن این پروژه در نظر گرفته شد، همچنین قرار بود برای هر متر مربع ۵۵۰ هزار تومان توسط هنرمندان واریز شود و پنج تا ۱۰ درصد برای گران شدن در نظر گرفته شد.

وی در ادامه گفت: همان طور که در قرارداد ذکر شده بود همه هنرمندان با اعتماد به خانه موسیقی این موضوع را قبول کردند و تعهداتی بین دو طرف امضا شد ، اما همان طور که می بینید این خانه ها ظرف یکسال تحویل داده نشد یعنی اینکه تابستان ۹۱ عنوان کردند که خانه ها در مرحله تحویل موقت است و با قیمت ۵۹۰ هزار تومان برای هر مترمربع با همه هنرمندان تصفیه کردند اما تا به امروز این خانه ها تحویل داده نشده است.

رامتین غفاری در ادامه تاکید کرد: بعد از مدتی مطلع شدیم که کار خوابیده است و زمانیکه به عنوان بازرس این پروژه پیگیری کردم طبق اسناد در دوره کوتاه پنج ماهه به یک عدد گمشده چند صد میلیونی رسیدم و زمانیکه خواستم دراین رابطه توضیحاتی ارائه دهند اعضای هیئت مدیره با بهانه های مختلف مدرکی ارائه ندادند و متوجه شدم که این مبلغ در جاهای دیگر هزینه شده است.

بازرس تعاونی مسکن اعضای موسیقی در ادامه افزود: همچنین اعضای هیئت مدیره در جواب هنرمندان یک نامه تهدید آمیز نوشتند و هزینه ای بالاتر از هزینه تعیین شده درخواست کردند و گفتند اگر این هزینه داده نشود خانه ها را تحویل نمی دهند. در صورتیکه این کار غیرقانونی است زیرا در یکی از بندهای ذکر شده در قرارداد نوشته شده است که هیچ هیئت مدیره ای با هیچ اکثریتی نمی تواند تعهدی را خارج از قرارداد به اعضا تحمیل کند اما متاسفانه هیچ گوش شنوایی وجود ندارد.

غفاری در ادامه گفت: همچنین به هیچ یک از هنرمندان اجازه بازدید از مسکن ها را نمی دهند در صورتیکه این خانه ها تحویل موقت داده شده است یعنی اینکه ساخت و ساز تمام شده است و کلیدها باید به اعضا داده شود.
بازرس تعاونی مسکن اعضای موسیقی دربارهٔ تخلفات خانه موسیقی تاکید کرد: همچنین حدود یک سال است که عمر این هیئت مدیره تمام شده است و باید با برگزاری انتخابات هیئت مدیره تازه انتخاب شود اما با وجود اخطارنامه هنوز این اقدام عملی نشده است.

رامتین غفاری افزود: روز قبل مجمع عمومی تشکیل شد اما اعضای هیئت مدیره تشنج ایجاد کردند و در نهایت بخش بزرگی از هنرمندان وکالت نامه دادند تا از خانه موسیقی شکایت کنیم ، متاسفانه بزرگان موسیقی ما از جمله داریوش پیرنیاکان، فاضل جمشیدی، حمیدرضا نوربخش، نصرالله ناصح پور و… از اعضای هیئت مدیره می باشند و به صراحت و بر اساس اسناد و مدارک می گویم که هنرمندان با مافیا طرف می باشند زیرا این اشخاص بدون هیچ مدرکی حقوق هنرمندان را ضایع کرده اند.

بازرس تعاونی مسکن اعضای موسیقی در این باره خاطرنشان کرد: همچنین داریوش پیرنیاکان در مجمع عمومی به هنرمندان اعلام کردند یا برای هر متر مربع ۷۷۶ هزار تومان واریز می کنید یا این خانه ها را تحویل نمی دهیم و مطمئن باشید که دستتان به هیچ جایی بند نیست.

رامتین غفاری در پایان گفت: بهتر است این موضوع روشن شود و خانه موسیقی جوابگو باشد زیرا در غیر این صورت من به عنوان بازرس و به نیابت از همه هنرمندان از خانه موسیقی و هیئت مدیره شکایت می کنم!

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.