بهره برداری از محور خنج ، پل اسلام آباد

۱۴ شهریور – ۰۲:۵۰:۴۲ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در آینده ای نزدیک صورت می پذیرد؛

بزرگنمایی:  

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از به بهره برداری رسیدن محور خنج، پل اسلام آباد به طول ۲۳ کیلومتر در آینده ای نزدیک خبرداد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، حسن فدایی درخصوص پروژه محور خنج- پل اسلام آباد عنوان داشت: محورمذکور به طول ۶۸ کیومتر است که در سه فاز شروع به کار شده است طول پروژه درفاز اول ۵/۲۹ کیلومتر می باشد که در حال حاضر ۱۷ کیلومترازآسفالت آن به پایان رسیده است وامیدواریم هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.
مدیر کل راه وشهرسازی لارستان در خصوص مشکلات پیش روی فاز اول این پروژه خاطر نشان کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات پروژه مذکور وجود معارض ملکی آن منطقه است وازدیگر مشکلات پیش رو تداخل پروژه با خط لوله های گاز وآب می باشد که امیدواریم هر چه سریعتر مشکل برطرف شود. فدایی درخصوص فاز دوم این پروژه افزود: فاز دوم پروژه به طول ۱۳ کیلومتر می باشد که در حال حاضر ۹۰ درصد عملیات خاکبرداری آن به پایان رسیده وازپیشرفت فیزیکی در حدود ۲۵ درصد برخوردار است.
حسن فدایی همچنین ادامه داد: فازسوم این پروژه به طول ۲۵ کیلومتر در حال ساخت است که در حال حاضر حدود ۶ کیلومتر ازطول مسیر روکش شده است که از پیشرفت فیزیکی حدود۴۰ درصد برخوردار است وامیدواریم این ۶ کیلومتر نیز بزودی به بهره برداری برسد.
مدیرکل راه وشهرسازی لارستان ،ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه ها گفت: درحال حاضر اجرای این پروژه ها ازروند خوبی برخوردار بوده وتلاش این اداره کل ضمن رعایت استاندارد، ایمنی وبکارگیری نیروهای فنی وپیمانکاران دارای صلاحیت ، سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی وبه بهره برداری رسیدن هرچه سریعتر آنهاست.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۳۱۶۵۱۱۵۱۴۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.