بهره برداری از۳ پروژه فرهنگی ،رفاهی و اداری در هرمزگان

۵ شهریور – ۰۱:۱۲:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

همزمان با هفته دولت انجام می شود؛

بزرگنمایی:  

همزمان با هفته دولت ۳ پروژه فرهنگی ،رفاهی و اداری توسط اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان بهره برداری می شود .
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، فرزاد نصیری لاری از بهره برداری ۳ پروژه شهرسازی با اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد و در هفته دولت امسال خبرداد.
مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: این پروژه شامل ۵۲ واحد منازل سازمانی در شهرستان ابوموسی، ساختمان اداری امور مالیاتی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان غرب بندرعباس است.
وی ادامه داد: پروژه ۵۲ واحدی منازل سازمانی ابوموسی به منظور تامین رفاه کارکنان شاغل در جزیره ابوموسی در مدت ۱۸ ماه در ۱۳ بلوک ۴ واحدی احداث شده است.
نصیری لاری با اشاره اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه ۳ شهر بندرعباس نیز در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و با زیر بنای ۵۲۰ متر مربع بنا شده اضافه کرد: این کانون شامل کلاس های آموزشی سفال گری، نقاشی،کتابخانه، سالن مطالعه، فروشگاه محصولات فرهنگی، آموزشی و سوئیت است.
وی بیان کرد: با توجه به نیاز اداره کل امور مالیاتی هرمزگان، ساختمان اداری امور مالیاتی نیز با زیربنای ۴۰۰ متر مربع خدمتی دیگر این اداره کل به مردم همیشه در صحنه هرمزگان است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
نصیری در پایان اظهار داشت: این ساختمان در منطقه اسکله شهید باهنر در ۲ طبقه با استفاده از روش نوین و استاندارد با سیستم icf در مدت زمان ۱۸ ماه آماده بهره برداری شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۶۱۳۱۲۱۴۵۱۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.