بیانیه مجمع نیروهای خط امام (ره) در محکومیت فیلم آمریکایی- صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع نیروهای خط امام (ره) در واکنش به ساخت و انتشار فیلمی موهن علیه پیامبر بزرگ اسلام توسط صهیونیست‌های مورد حمایت آمریکا بیانیه‌ای منتشر کرد .

در بیانیه آمده است: اقدام موهن چند فیلمساز در هتک حرمت ساحت مقدس نبوی (ٍص) که با طراحی و حمایت محافل بین المللی صهیونیست انجام گرفته، موجب تاثر و تاسف عمیق شد.

این بیانیه می‌افزاید: این رفتار که دل و روح همه موحدان و نیک سیرتان جهان را می‌آزارد، حاکی از فصل جدیدی از تلاش برای گسترش اختلافات دینی و منهدم ساختن همزیستی مسالمت آمیز ادیان توحیدی است.

 

در ادامه این بیانیه می خوانیم: سالهاست که جریانات وابسته به صهیونیسم بین الملل با ایجاد نزاع های مذهبی و پیشگیری از وحدت پیروان ادیان توحیدی به دنبال یافتن راه و محملی برای تداوم حیات خود هستند.

 

در این بیانیه همچنین آمده است: این شیوه گاه با ساختن مذاهب جعلی و گاه با پوشش آزادی بیان و انتشار کاریکاتور و یا داستان‌های موهن مانند کتاب آیات شیطانی و گاه با جسارت به ساحت مقدسات مانند قرآن سوزی و در مواردی هم با رفتارهای افراطی به ظاهر مذهبی دنبال می‌شود و همواره نقش عظیمی از هزینه‌های مادی و معنوی جوامع را صرف خود می‌سازد.

 

مجمع نیروهای خط امام (ره) در بخش دیگری از بیانیه خود آورده است: ساده اندیشی است اگر تصور شود ابعاد جنایت اخیر و موارد مشابه آن موضوعی بدون پیشینه و منحصر به یک دین و پیروان آن است.

 

بدون شک هتک حرمت پیامبر رحمت و خاتم انبیا که احیاگر ارزشهای انسانی بود و مکارم اخلاق را به اوج خود رساند، توهین به همه ادیان و مکاتبی است که خواهان حاکمیت اخلاق و معنویت در جهان هستند.

 

مجمع نیروهای خط امام (ره) ضمن محکومیت این اقدام نفرت انگیز، آن را بخشی از سلسله تلاش‌هایی دانست که در دهه‌های اخیر با حمایت قدرت‌های سلطه‌گر دنیا به ویژه آمریکا، انگلیس و رژیم جنایت پیشه اسرائیل صورت گرفته است و مسئولیت اینگونه حوادث را مستقیما متوجه آنان می‌داند.

 

این تشکل در فراز پایانی بیانیه خود تاکید می‌کند: بر همه موحدان و آزادگان فرض است که قاطعانه به مقابله با این جریان سوء پرداخته و از همه ظرفیتهای موجود برای مجازات عاملان اینگونه حوادث و پیشگیری از تکرار آن اقدام کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.