بیشتر کاربران برنامه‌های تلویزیونی روی دستگاه‌های موبایل را در خانه تماشا می‌کنند!

۱۶خردادماه،

کارشناسان بر پایه یک مطالعه تازه به این نتیجه رسیده‌اند که بخش قابل ملاحظه‌ای از فرآیند تماشای برنامه‌های تلویزیونی روی دستگاه‌های الکترونیکی همراه در خانه اتفاق می‌افتد و به عبارت دقیق‌تر، ۸۲ درصد از فرآیند تماشای برنامه‌های تلویزیونی روی رایانه‌های لوحی و ۶۴ درصد برنامه‌های تلویزیونی ملاحظه شده روی گوشی‌های هوشمند وقتی صورت می‌گیرد که کاربران در منازل خود به سر می‌برند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طور که کارشناسان دریافته‌اند، کاربران طی ملاحظه برنامه‌های تلویزیونی از آگهی های تبلیغاتی دوری نمی‌کنند و نسبت به تماشای آن‌ها نیز تمایل دارند.
 
بررسی‌ها نشان داده است که برنامه‌های تلویزیونی سریایلی و چند قسمتی اولویت اول کاربران را تشکیل می‌دهد و این در حالی است که حذف آگهی‌های تبلیغاتی و تماشا نکردن آن‌ها در این زمینه اقدام اول اشخاص نیست.
 
طبق آمار موجود، ۴۹ درصد کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند توضیح دادند که راحتی و آسایش مهم‌ترین مسئله‌ای محسوب می‌شود که در فرآیند تماشای برنامه‌های تلویزیونی برای آن‌ها اهمیت دارد و بر این اساس چون در خانه خود احساس راحتی بیشتر می‌کنند، تمایل دارند این فرآیند را در خانه انجام دهند.
 
همچنین ۱۳ درصد اشخاص توضیح دادند که تماشای برنامه‌های تلویزیونی سریالی و چند قسمتی اولویت اول آن‌ها در انتخاب برنامه‌ها محسوب می‌شود و تنها ۵ درصد اظهار داشتند که تمایل دارند آگهی‌های تبلیغاتی کمتری برای آن‌ها پخش شود.
 
آمارها نشان می‌‌دهد که ۳۱ درصد برنامه‌های تلویزیونی ملاحظه شده روی رایانه‌های لوحی و ۲۷ درصد آن‌ها روی گوشی‌های هوشمند درام بوده است و میزان تماشای برنامه‌های کمدی هم برای رایانه‌های لوحی ۲۰ درصد و برای گوشی‌های هوشمند ۲۴ درصد اعلام شده است.
 
در مقابل، ۳۱ درصد برنامه‌هایی که در گیرنده‌های تلویزیونی ملاحظه می‌شود را خبرها تشکیل می‌دهند که این رقم برای رایانه‌های و گوشی‌های هوشمند ۱۱ و ۱۵ درصد گزارش شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.