بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت دانشگاه پیام نورمبارکه هزینه شده است

به گزارش ایرنا ،ˈمهدی ارجمندی فرˈ روز سه شنبه در جشن ۴۰۰دانشجوی جدید الورود دانشگاه پیام نور در سالن ورزشی الزهرا (س) به وجود چهار دانشگاه آزاد اسلامی،علمی کاربردی و پیام نور در شهرستان مبارکه اشاره کرد و افزود:امروز دیگر فرد جویای علم و دانشی را نمی توان یافت که نتواند وارد دانشگاه شود .

ارجمندی فر با اشاره به تحصیل بیش از ۱۵ هزار دانشجو در دانشگاه های شهرستان مبارکه اظهار کرد: رشد، پویایی و رونق علمی کشور به وسیله دانشجویان محقق خواهد شد .

رییس دانشگاه پیام نور مبارکه با بیان اینکه دانشجویان ایرانی از بصیرت و درک سیاسی بالایی برخوردارند،گفت: دانشجو باید تحلیل سیاسی داشته باشد و آگاه به زمانه خود باشد .

ارجمندی فر با بیان اینکه ملاک تشخیص حق و باطل، شخص نیست گفت:نباید حق را با افراد بسنجیم بلکه این افراد هستند که باید با ملاک و معیار حق سنجیده شوند .

رییس دانشگاه پیام نور مبارکه با اشاره به توهین فیلم ساز آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر(ص) و محکوم کردن این جنایت گفت:دانشجویان و اساتید دانشگاه وظیفه دارند که با برداشتن گام های مستحکم در عرصه های علمی این توهین بزرگ را محکوم کنند .

وی با بیان اینکه اکنون بیش از یک میلیون دانشجو در ۵۰۰ دانشگاه پیام نور سراسر کشور تحصیل می کنند، تاکید کرد : دانشگاه پیام نور مبارکه در سال گذشته موفق به کسب رتبه اول علمی در بین دانشگاههای پیام نور استان اصفهان شد .

شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد .

۷۱۵۰ /پ/۱۰۴۲

انتهای پیام /*

info@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.