بیماری که باعث خجالت بریتنی اسپیرز شده است

بریتینی اسپیرز از یک بیماری حاد پوستی رنج می برد .
بنا به گزارش یک خبرگزاری آمریکایی با نام نشنال اینکوایر ، حضور این خواننده در برنامه ایکس فاکتور باعث شده بیماری پسوریازیس او دوباره تشدید شود.
یک منبع خبری گفت:”بریتنی مدتهاست که از این بیماری رنج می برد اما وقتی تحت فشار عصبی قرار می گیرد بیماریش تشدید می شود .”
” بیماری پوستی او آنقدر شدید شده که بدنش دائما” در حال خارش است . او کرم مخصوص بیماری پسوریازیس دارد اما می گوید این کرم باعث می شود او احساس سوزش کند و به همین دلیل از این کرم استفاده نمی کند.”
علاوه براین اسپیرز خیلی نگران است که مردم او را در برنامه ایکس فاکتور مسخره کنند.
یک منبع خبری گفت:” او خیلی اضطراب و استرس دارد و فکر می کند مردم به او می خندند و حرف زدن او را مسخره می کنند . او خیلی سعی می کند که در هنگام اجرای این برنامه اینقدر مضطرب و نگران نباشد اما اصلا” دست خودش نیست.”
” او در صحنه فیلمبرداری از حمایت و توجه خیلی زیادی برخوردار است ، نامزدش جیسون تراویک دائما” در کنار اوست و سیمون کاول هم هرکاری انجام می دهد تا وسایل رفاه و آسایش داور مورد علاقه اش تامین شود.”
” سیمون کاول برای او کمک بزرگی است و دائما” در خدمت اوست و همه خواسته های بریتنی را برآورده می کند . مثلا” بریتنی تقاضا کرده که دوربینها دیگر روی دستان او زوم نکنند زیرا او دائما”ناخنهایش را می خورد.”
منبع : Aftabir.com

۱۲۰

برچسب ها: انتهای خبر / سایت جام نیوز


جام نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.