تاریخ اکران فیلم سینمایی «هیچکاک» مشخص شد

سینما پرس-گروه سینما/ مسئولان استودیو فیلمسازی «فاکس سرچ‌لایت» روز گذشته به صورت رسمی تاریخ اکران فیلم سینمایی «هیچکاک» با بازی آنتونی هاپکینز را اعلام کردند.

به گزارش سینما پرس-گروه سینما/ مسئولان استودیو فیلمسازی «فاکس سرچ‌لایت» که مسئولیت ساخت و اکران فیلم سینمایی «هیچکاک» (Hitchcock) را برعهده دارند، روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که این پروژه در تاریخ ۲۳ نوامبر (۳ آذر) پاییز سال جاری روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می رود.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، آنتونی هاپکینز؛ بازیگر فیلم های سینمایی «هانیبال» (Hannibal)، «اژدهای سرخ» (Red Dragon)، «مرد فیل‌نما» (The Elephant Man) و «ثور» (Thor) در فیلم سینمایی «هیچکاک» به عنوان آلفرد هیچکاک؛ کارگردان و تهیه کننده صاحب نام انگلیسی ایفای نقش کرده است و هلن میرن، اسکارلت جانسون، دنی هاستون و تونی کولت نیز دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ساشا گرواسی کارگردان «هیچکاک» است و جان جی. مک‌لافلین براساس کتابی از استیون ربلو فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته است. همچنین فیلم سینمایی «هیچکاک» که داستان آن در سال ۱۹۶۰ میلادی رخ می دهد، روابط آلفرد هیچکاک با همسرش در زمان ساخت فیلم سینمایی «روانی» (Psycho) را به تصویر می کشد.

آلفرد هیچکاک در تاریخ ۱۳ اوت ۱۸۹۹ میلادی در شهر لندن کشور انگلستان به دنیا آمد و پس از ۸۰ سال در تاریخ ۲۹ آوریل ۱۹۸۰ میلادی در شهر لوس‌آنجلس کشور ایالات متحده آمریکا از دنیا رفت.

فیلم های سیمایی «پنجره عقبی» (Rear Window)، «سرگیجه» (Vertigo)، «جنون» (Frenzy)، «پردنگان» (The Birds)، «مردی که زیاد می‌دانست» (The Man Who Knew Too Much)، «غریبه‌ها در قطار» (Strangers on a Train)، «سایه یک شک» (Shadow od a Doubt) و «شمال از شمال غربی» (North by Northwest) از جمله فیلم های مطرح و برجسته ای هستند که آلفرد هیچکاک در زمان حیات خود ساخت آن ها را برعهده داشته است.

انتهای پیام/ع.م/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۹۸۸


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.