هیچکاک و کراواتی از جنس چاقو / پوستر فیلم جدید آنتونی هاپکینز منتشر شد

به گزارش خبرآنلاین، فیلمبرداری «هیچکاک» ۱۳ آوریل شروع و به تازگی اولین پوستر آن منتشر شده است. در این پوستر هیچکاک را در حالی می‌بینیم که به جای کراوات یک چاقوی بزرگ جلوی سینه خود گرفته است و بالای سرش نوشته شده «عصر به خیر!»

 

سر آنتونی هاپکینز که برای بازی در نقش هانیبال لکتر آدمخوار در «سکوت بره‌ها» در سال ۱۹۹۱ برنده جایزه اسکار شد. او در »سکوت بره‌ها» نقش بزرگترین «روانی» تاریخ سینما را بازی می‌کرد.

 

او حالا در نقش آلفرد هیچکاک فرو رفته است، کارگردانی که سال ۱۹۶۰ فیلم کلاسیک «روانی» را ساخت و به استاد خلق دلهره در سینما شهرت دارد.

 

این بازیگر ۷۳ ساله در فیلم نقش هیچکاک را در ۶۰ سالگی بازی می‌کند. کارگردان «هیچکاک» ساشا جرواسی است. هلن میرن در «هیچکاک» نقش آلما همسر هیچکاک را بازی می‌کند و اسکارلت جوهانسن نقش جنت لی بازیگر معروف فیلم «روانی» را ایفا می‌کند. جسیکا بیل، دنی هیوستن و تونی کولت از دیگر بازیگران فیلم هستند.

 

 

داستان فیلم در زمانی رخ می‌دهد که هیچکاک مشغول ساختن «روانی» است. تونی کولت، دنی هیوستن، جسیکا آلبا و جیمز دارسی نیز در فیلم حضور دارند. دارسی نقش آنتونی پرکینز را بازی می‌کند که در فیلم «روانی» نقش نورمن بیتس قاتل را بازی ‌کرد.

 

امسال فیلم دیگری نیز درمورد هیچکاک ساخته می‌شود. این فیلم «دختر» نام دارد و توبی جونز در آن نقش کارگردان فیلم‌های «پرندگان»، «مارنی»، «سرگیجه» و «پنجره عقبی» را بازی می‌کند. علاوه بر این سریال «متل بیتس» با بازی ورا فارمیگا به کارگردانی کارلتن کیوس، یکی از نویسندگان «لاست» هم در دست تولید است. ماجرای سریال درمورد شکل گیری شخصیت نورمن بیتس، قاتل روانی فیلم «روانی» هیچکاک است.

 

«هیچکاک» که در ابتدا «آلفرد هیچکاک و ساختن روانی» نام داشت، ۲۳ نوامبر (۳ آذر) اکران می‌شود تا بخت حضور در جوایز اسکار امسال را داشته باشد.
 

۵۷۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.