رونمایی از پوستر فیلم «هیچکاک»/ آنتونی هابکینز در هیبت کارگردان اسطوره‌ای

به گزارش سینمانگار، به نقل از هالیوود ریپورتر، “آلفرد هیچکاک” به طور قطع پدر بزرگ تعلیق و ژانرهای تریلر روانی بوده است و البته یکی از تاثیرگذار ترین فیلمسازان دنیا.

«هیچکاک» فیلمی است که از روی زندگی این فیلمساز بزرگ دنیا ساخته خواهد شد و داستان فیلم زندگی خصوصی او با همسرش را به تصویر می کشد.

داستان فیلم، زمانی که “هیچکاک” فیلم معروف و برجسته خود با نام «روانی» را می ساخته است، به تصویر می کشد و “آنتونی هابکینز” نقش “آلفرد هیچکاک” را در این پروژه پر سرو صدا ایفا خواهد کرد.


اولین پوستر از این فیلم با به تصویر کشیدن چهره “آنتونی هاپکینز” در نقش “هیچکاک” رونمایی شده است.

از دیگر بازیگران «هیچکاک» می توان به “هلن میرن” (همسر هیچکاک)، “اسکارلت جوهانسون”(جنت لی)، “تونی کولیت”، “جسیکا بیل” (ورا میلز)، “جیمز دی آرکی” و “ریچارد پورتنوو” اشاره کرد.

به گزارش سینمانگار، این فیلم براساس کتاب آلفرد هیچکاک و کتاب «مراحل ساخت روانی» نوشته “استفان ریبیلو” ساخته می شود که چالش های این کارگردان اسطوره ای را در مواجه با ساخت فیلمش نشان میدهد.

کارگردانی فیلم «هیچکاک» را “ساشا جرواسی” برعهده داشته است.

«هیچکاک» توسط “اِوان ریتمن” از کمپانی مونته سیتو پیکچرز تهیه می شود، تهیه کننده ای که پیش از این فیلمهایی چون «بالا در آسمان» و «مرد، عاشقت هستم» را تهیه کرده است.

“جان مک لافلین” که فیلمنامه «قوی سیاه» به کارگردانی “دارن آرنوفسکی” را نوشته بود، نوشتن فیلمنامه این فیلم را براساس کتاب های مذکور برعهده داشته است.

به گزارش سینمانگار، پروژه «هیچکاک» قرار است در ۲۳ نوامبر ۲۰۱۲ در ایالات متحده آمریکا راهی سینماها شود.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.