تایید اعتبارنامه بروجردی و قدوسی

جام جم آنلاین: سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس از تایید اعتبارنامه علاءالدین بروجردی و جواد کریمی قدوسی خبر داد.

عبدالرضا عزیزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون تحقیق مجلس، گفت: در این جلسه اعتبارنامه علاءالدین بروجردی منتخب بروجرد و جواد کریمی قدوسی منتخب مشهد مطرح شد که هر دو اعتبارنامه تایید گردید.

«قدوسی و بروجردی به اعتبارنامه همدیگر اعتراض کرده بودند.»

وی افزود: همچنین در این جلسه، حامد قادرمرزی منتخب قروه اعتراض خود نسبت به اعتبارنامه حسین نجابت منتخب تهران را پس گرفت بنابراین این اعتبارنامه نیز خود به خود تایید می شود.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس با اشاره به اعتراض علی ایرانپور منتخب مبارکه و سید مهدی موسوی نژاد منتخب دشتستان نسبت به اعتبارنامه احمد توکلی، گفت: این کمیسیون در استعلامی از شورای نگهبان خواسته تا درخصوص اعتبارنامه توکلی و مدارک ارائه شده اظهار نظر کند که ما منتظر دریافت پاسخ از این نهاد قانونی هستیم.

عزیزی تصریح کرد: کمیسیون تحقیق مجلس بعدازظهر امروز نیز جلسه دارد و اعتبارنامه های الیاس نادران، زهره طیب زاده نوری، مهدی موسوی نژاد منتخب دشتستان، فتح الله حسینی منتخب قصر شیرین و حامد قادرمرزی منتخب قروه که به این کمیسیون ارجاع شده مورد بررسی قرار می گیرد.

کمیسیون تحقیق پیش از این، اعتبارنامه های حبیب برومند منتخب پارس آباد و بیله سوار، علی ایرانپور منتخب مبارکه را تایید کرده بود.

اعتبارنامه ۱۱ منتخب به کمیسیون تحقیق ارجاع شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.