تشکر امام جمعه موقت از پخش “شکارچی شنبه” شادی‌آور بود/ بدقولی برخی بازیگران

محمد قهرمانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی “شکارچی شنبه” که شب گذشته از تلویزیون پخش شد، درباره تأثیرگذاری پخش این اثر از رسانه ملی به خبرنگار مهر گفت: همین قدر که امروز امام جمعه وقت تهران از پخش “شکارچی شنبه” قدردانی و تشکر کردند برای ما شادی آور بود و نشان داد این فیلم تأثیر کافی خود را بر مخاطبان گذاشته است.

وی افزود: همانطور که در اکران‌های دانشگاهی فیلم نیز اکثرا از آن اعلام رضایت می‌کردند. در واقع “شکارچی شنبه” در نوع خود بی نظیر است و تا به حال مشابه آن را در ایران نداشته‌ایم که کسی حرف اعتقادی خود را در قالب یک داستان روایت کند.

این تهیه‌کننده با اشاره به قوت فیلمنامه اظهار کرد: فیلمنامه از قوت خوبی برخوردار بود و اکثر بازیگرانی که متن را به آنها می‌دادیم با آن ارتباط برقرار می‌کردند. با این حال مضمون این اثر باعث گارد گرفتن برخی از هنرمندان شد. بعضی از آنها ابراز نگرانی کردند و می‌ترسیدند بعد از حضور در فیلم ما برای ادامه فعالیت‌هایشان با مشکل مواجه شوند.

مدیرعامل موسسه فرهنی هنری شهید آوینی تصریح کرد: در این زمینه حتی برخی بازیگران با ما قراداد بستند و مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت کردند اما سر صحنه حاضر نشدند. جالب آنکه بهانه‌هایی برای عدم حضورشان در فیلم می‌آوردند اما به راحتی در محافل دیگر پیدایشان می‌شد و فقط برای همکاری با این پروژه مشکل داشتند.

قهرمانی با ابراز تشکر از همکاری علی نصیریان یادآور شد: ایشان برای این کار از جان مایه گذاشتند. اما در جشنواره فیلم فجر نیز به این اثر جفا شد و داوران درایت تشخیص قوت آن را نداشتند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.