تعلیم و تزکیه اسلامی نقش اصلی در آموزش دانشگاهی کشور را به همراه دارد

اردیبهشت ۱۴۰۳

ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در کارگاه دانش افزایی اساتید ؛

تعلیم و تزکیه اسلامی نقش اصلی در آموزش دانشگاهی کشور دارد که در پرتو خودسازی می توان شاهد آن بود.

سید علی حسینی ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار  علمی باشگاه خبرنگاران؛ در جمع اساتید و نحبگان کارگاه دانش افزایی که به جهت دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد افزود: آموختن برای همه انسان ها ضروری است و ضروری تر برای کسانی است که خود بالفعل آموزنده معلم یا استاد می باشند چراکه علاوه بر فراگیری خود انتقال بر دیگران را هم در دستور کار دارند.

در آموزش انتقال تئوری و روش نوین علمی دغدغه نداریم

 
سید علی حسینی عضو هیئت علمی گروه آموزشی کاردرمانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ادامه اذعان داشت: آنچه که امروز فقر در محیط آموزشی و دانشگاهی است آموزش و انتقال تئوری ها و روش های نوین علمی نیست بلکه دغدغه اساسی در برانگیختن جان و روح معلم و متعلم است که خوشبختانه در این کارگاه به آن پرداخته شد.
 
ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: خوشبختانه استقبال اساتید بی نظیر بود و شاهد  بیش از دو برابر ظرفیت در محل کارگاه بودیم
 
وی در ادامه تصریح کرد: تمرکز اصلی این کارگاه روی بحث خودسازی است که می تواند نقش بسیاری از تحولات در خود و دیگران باشد که هدف اصلی ما در آموزش دانشگاهی هم به آن استوار است.
 
عضو هیئت علمی گروه آموزشی کاردرمانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خاطرنشان کرد: ارائه نقطه نظرات اساتید در کارگروه های تخصصی و همچنین گزارش های کاربردی حاکی از استقبال اساتید بود که شایسته است از زحمات کلیه همکاران دانشگاه به ویژه دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه دبیر خانه هم اندیشی اساتید و نخبگان و حوزه معاونت آموزشی دانشجویی و فرهنگی تشکر ویژه داشته باشیم.
 
وی در پایان از برگزاری این کارگاه و کارگاه های مشابه به موضوعات پیش بینی شده در طول سال تحصیلی و در مشهد مقدس خبر داد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.