تهدیدات در حین مذاکرات هسته‌ای قابل پذیرش نخواهد بود

۱۴م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مسئولین ایرانی در مذاکرات هسته‌ای با غرب نشان داده‌اند که ملت ایران با عزت و سربلندی در میز مذاکره حاضر شده، لذا کشورمان هیبچ گونه فشار و یا تهدیدی را در حین گفتگو نمی‌پذیرد.

احمد روستاآزاد در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به تصویب تحریم‌های جدید در سنای آمریکا بر ضد جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم‌های قبل و حال سنای آمریکا برملت ما هیچ تاثیری نداشته، لذا این فشارها سبب بازداشتن کشورمان از حرکت در مسیر پیشرفت نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به لابی‌گری رژیم صهیونیستی در تحریم‌های پوشالی بر علیه کشورمان افزود: سنای آمریکا تحت فشارهای لابی‌صهیونیستی تحریم‌های خود را برعلیه ملت ایران تشدید کرده و همچنان به این روند خصمانه خود ادامه می‌دهد.

روستاآزاد با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۸ روزه غزه، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با شکست مفتضحانه در جنگ   ۸ روزه علیه مردم بی‌دفاع غزه در انزوای کامل به سر  برده، لذا پیروزی نیروهای مقاومت سبب شده این رژیم بیش از پیش در خاورمیانه منفورتر و شکننده تر از قبل شود.

این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان، خاطر نشان کرد: مسئولین ایرانی در مذاکرات هسته‌ای با غرب نشان داده‌اند که ملت ایران با عزت و سربلندی در میز مذاکره حاضر شده،لذا کشورمان هیبچ گونه فشار و  یا  تهدیدی را در حین گفتگو نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.