توضیح محصولی دربارهٔ احتمال ائتلاف جبهه پایداری و ۲+۱

۳۱فروردین۱۳،

صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید صدوقی قم  گفت: بعضی ها می گویند که فلان فرد اصلح رای ندارد پس در اینجا باید صالح مقبول انتخاب شود! اما آیت الله خوشوقت در پاسخ به این سخنان فرمودند که باید اصلح را معرفی کرد تا در جامعه رای پیدا کند، اگر سراغ اصلح نروید او برای ریاست جمهوری کاندیدا نمی شود زیرا اصلح از پست و مقام فراری است.
محصولی گفت: یکی از همین کسانی که کاندیدا شده است، می گوید؛ فتنه کدورتی بوده که رفع شد! این آقا نامه موسوی را که برای اتهام دروغین تقلب به نظام نوشته بود، در همشهری چاپ کرد؛ بنده به عنوان وزیر کشور جواب تک تک شبهات و سوال‌ها را دادم اما در روزنامه اش‌چاپ نکرد. شکایت کردیم و با همه فشارها بعد از یک هفته تنها حدود یک چهارم جوابیه را در صفحه دوم و بقیه را در صفحه های دیگر چاپ کرد، در صورتی که نامه موسوی را کامل در صفحه دوم چاپ کرده بود.
محصولی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جبهه پایداری برای ریاست جمهوری برنامه دارد یا منتظر است رئیس جمهور انتخاب شود گقت: برنامه داریم و گروهی ۲۵ نفره از بزرگان و اساتید حوزه ، اساتید دانشگاه و دکترای اقتصاد که سوابق مدیریتی و اجرایی بالایی مانند وزارت ، معاونت ریاست جمهوری، نمایندگی مجلس داشتند را جمع کردیم و برنامه ای تدوین کردیم و خدمت آیت الله مصباح دادیم و اکنون در حال اصلاح است و قبل انتخابات هم آماده می گردد و به کسی که رأی بیاورد ارائه می دهیم که تا هر قدر صلاح می داند به آن عمل کند و بر مبنای ارزشها واصول انقلاب تدوین شده و نه بر مبانی دیگری مانند تکنوکراسی لذا ما برنامه تعریف کردیم و برنامه خوبی است ،نسخه اول آن هم تمام شده است.
وی دربارهٔ احتمال ائتلاف جبهه پایداری با ائتلاف۲+۱ گفت: اگر اصول عوض شود این احتمال وجود دارد، اگر مبنای نظر هوای نفس باشد همیشه قابل تغییر است،اما اگر بر مبنای اصول است در این صورت اصول عوض شدنی نیست، باید سراغ اصلح رفت.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: آقای هاشمی اگر فکر کند که رای می آورد، وارد عرصه انتخابات می گردد، تا الان این برداشت را دارد که رای کافی را ندارد که این برداشت درست است.

/۲۹۲۹۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.