روانبخش: احتمالا اسفند ماه کاندیدای جبهه پایداری معرفی می‌شود

۱۱ام بهمن ،

 حجت‌الاسلام روانبخش، اظهارداشت: جبهه پایداری بر اساس برنامه‌ای که دارد در انتخابات حضور پیدا می​کند و نظر مشورتی خود و همچنین نامزد مورد حمایتش را به مردم اعلام می‌کند.

این عضو جبهه پایداری با بیان این‌که جبهه پایداری نامزدهای مختلفی را مورد بررسی قرار داده است، افزود: بعضی از این کاندیداها متناسب با شاخص‌ها و گفتمان جبهه پایداری نبودند و ما در بررسی‌های خودمان به سه کاندیدا رسیدیم و به تدریج فرد صالح‌تر را معرفی می‌کنیم. احتمالا کاندیدای نهایی این جبهه اسفند ماه معرفی خواهد شد.

روانبخش همچنین ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان را ائتلاف پایه‌ای ندانست و گفت:این ائتلاف اشخاص و اشخاص است نه ائتلاف جریان‌ها و ائتلاف اشخاص پابرجا نیست و خوب است که جریانات ائتلاف کنند؛ گرچه در بعضی از مواقع نیز که جریانات ائتلاف می‌کنند پابرجا نیستند.

این عضو جبهه پایداری در مورد صحبت سخنگوی ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان مبنی بر این‌که ائتلاف ممکن است، کاندیدایی غیر از اعضای ائتلاف خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کند، گفت: این‌که فردی که بیشترین آرا را داشته و اصلح باشد، مورد حمایت قرار بگیرد موضوع خوبی است و به نظر می‌رسد، بین آنچه که آنها می‌گویند و آنچه که حقیقت دارد، فاصله وجود دارد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.