توقف بازیهای نهایی لیگ لبنان بعد از فرار بازیکنان خارجی متحد

۱۳خردادماه،

مرحله نیمه نهایی لیگ لبنان با توجه به شرایط پیش آمده در جریان بازیهای این مرحله و فرار بازیکنان آمریکایی تیم متحد متوقف شده و مسئولان امروز در جلسه ای، برای ادامه مسابقات تصمیم گیری می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مارک سالیرز و اریک چاتفیلد دو بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال متحد لبنان با توجه به شرایط ناامن منطقه بدون هیچ اطلاعی به مسئولان تیم، این کشور را ترک کرده و مشکلات بسیاری را برای تیم متحد در سری نیمه نهایی مقابل ساجس به وجود آوردند. با توجه به این شرایط پای مسئولان قضایی لبنان هم به ماجرا باز شده و در نهایت دو روز قبل تمام بازیهای مرحله نیمه نهایی لیگ متوقف شد تا امروز ۱۳ خرداد در جلسه ای در مورد ادامه بازیها تصمیم گیری شود.

تیم متحد با توجه به شرایط خاص به وجود آمده و خروج بازیکنان آمریکایی بدون اطلاع قبلی، خواستار استثناء قوانین لیگ برای تغییر بازیکنان خارجی در مرحله نهایی شده تا با قدرت به مسابقات ادامه دهد.

در این میان تیمهای دیگر لبنانی مثل شامویل نیز به ورود مراجع قضایی غیر ورزشی به ماجرا معترض شدند. باشگاه شامویل در بیانیه ای اعلام کرد این تصمیم به تمام بسکتبال لبنان ضربه می زند و با توقف بازیها، تمام تیمها با توجه به شرایط قرارداد بازیکنان خارجی و نیاز به پرداخت پول بیشتر دچار زیان مالی می شوند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.