تولید تنها راهکار برون رفت از اقتصاد مبتلا به “رکود تورمی” است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز خواستار در اولویت قرار گرفتن تولید به عنوان تنها راهکار درمان بیماری رکود تورمی اقتصاد کشور شد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، طوسی رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان مطلب بالا در بیست و ششمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق ایران با بیان مطلب بالا گفت: تولید تنها راهکار برای درمان وضعیت فعلی اقتصاد کشور است. 

وی افزود: در حال حاضر اقتصاد ایران دچار رکود تورمی است که به واسطه این شرایط سیاست‌های ضد تورمی و نیز سیاست‌های انبساطی هرکدام سبب بغرنج شدن وضعیت اقتصادی کشور است. 

وی از برنامه ریزان و کار‌شناسان اقتصادی خواست تا با تدابیر ویژه سیاست‌هایی را اعمال کنند که هم بتوانند رکود را از بین ببرند و هم تورم را کاهش دهند. 

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز همچنین به وضعیت نامناسب شهرک‌های صنعتی از جمله شهرک صنعتی اجتهارد اشاره کرد و گفت: این شهرک صنعتی نه آب دارد نه فاضلاب و نه برق و گاز. 

وی ادامه داد: در فصل زمستان گاز این شهرک قطع می‌شود و هنگامی که سبب این مسئله را از مسئولان اداره گاز جویا می‌شویم آن‌ها به ما می‌گویند برای رفاه شهروندان تهرانی و اینکه نباید گاز شهری قطع شود اقدام به قطع کردن گاز صنعتی می‌کنیم.!

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.