تیزر فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» رونمایی می‌شود/فیلم روی میز تدوین

۲۱ آبان ،

شاه‌حسینی خبر داد:

سینماپرس-گروه سینما/یکشنبه آینده اولین نشست خبری فیلم «زیباتر از زندگی» برگزار خواهد شد.

انسیه شاه‌حسینی به خبرنگار سینما پرس گفت: این نشست به منظور اطلاع رسانی تدارک دیده شده است. با توجه به اینکه تا به حال هیچ گونه اطلاعاتی راجع به فیلم به کسی نداده ایم و هیچ گونه فیلم و عکسی از فیلم منتشر نشده است، در این نشست می خواهیم این خلا اطلاعاتی را پر کنیم.

وی افزود: در این نشست که یکشنبه ۲۸ آبان برگزار می گردد، تیزری از فیلم و یا حدود چهار دقیقه از کل فیلم پخش خواهد شد تا مخاطبان و خبرنگاران با حال و هوای فیلم آشنا شوند.

شاه‌حسینی ادامه داد: سی دی عکس های فیلم همزمان با نشست در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت. هر سوال دیگری در مورد موضوع فیلم پرسیده شود هم در خلال نشست پاسخ داده خواهد شد.

فیلم «زیباتر از زندگی» که با محوریت زندگی شهید علم الهدی ساخته شده هم اکنون پس از پایان فیلم برداری در هویزه روی میز ندوین قرار دارد و تلاش تیم بر این است که به جشنواره فجر برسد.
بر اساس این گزارش تفسیری، فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» داستان بخشی از زندگی شهید علم‌الهدی و رزمندگانی است که در عملیات نصر حضور داشتند و سیدحسین‌ علم‌الهدی طی مقاومتی شجاعانه در این عملیات به شهادت می رسد.

گفتنی ست، انسیه شاه‌حسینی که چندین ماه در مناطق جنوبی درباره داستان این فیلم تحقیقات انجام داده و با سرداران عملیات نصر به گفتگو پرداخته، پیش از این فیلم «شب بخیر فرمانده» را با محوریت جنگی در کارنامه خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۴۲۱


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.