جامعه ارامنه در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت/ پیش‌بینی حضور ۶۰ درصدی پای صندوق‌ها

۲۳خردادماه،

نماینده ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: ارامنه کشور نیز در این دوره از انتخابات حضور پرشور خواهند داشت و نشاط انتخاباتی در میان آنها وجود دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ روبرت بیگلریان با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بیان داشت: ارامنه نیز در این دوره از انتخابات حضور خواهند داشت و بر اساس صحبت‌هایی که با آنها داشته‌ام آنها نیز جریان انتخابات را دنبال می‌کنند تا در نهایت رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند.

وی افزود: آنچه سابقه انقلاب اسلامی ایران تا کنون نشان داده است مبین این مسئله است که مردم همواره در طول تاریخ نسبت به سرنوشت خود احساس مسئولیت کرده‌اند.

بیگلریان در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری بیان داشت: حجت را بر همه از تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی و اخلاقی تمام کرد و در واقع اکنون مسئولیت سیاسی و اجتماعی همه اشخاص است که در فرایند انتخابات شرکت کنند.

این نماینده ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: این حرکت سیاسی و اجتماعی مردم برای انتخاب رئیس‌جمهور خود، آغاز پاسخ گویی به نیازهای آنان توسط رئیس‌جمهور است.

وی همچنین بیش بینی کرد: حضور ارامنه کشور در پای صندوق های رای حداکثری و نزدیک به ۶۰ درصد باشد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.