حضور حداکثری در انتخابات، پشتوانه تشکیل دولت قوی‌تر

ایسنا/ایلام امام جمعه و استاندار ایلام در پیامی مشترک ضمن دعوت مردم برای حضوری گسترده،تاکید کردند: ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

متن پیام حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و محمد نوذری استاندار ایلام به شرح زیر است:

مردم شریف و آگاه استان ایلام، اکنون که در این مقطع تاریخی و حساس که یکی از مهم‌ترین و سرنوشت سازترین انتخابات‌ها را در پیش روی خود داریم ضرورت مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

پرواضح است که هر زمان شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم شاهد انتخاباتی پرشورتر و دولتی با پشتوانه قوی‌تر بوده‌ایم و امروز برای داشتن ایرانی پویا و قدرتمند نیازمند تبلور اراده‌های مردمی در تعیین سرنوشت خود هستیم که این مهم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی رقم خواهد خورد.

انتخابات مظهر اراده‌های مردمی در سرنوشت خود و یک فرصت مهم و بی بدیل برای تحقق مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نبایست به راحتی و به هر بهانه‌ای آن را از دست داد!

آری انتخابات به عنوان شاخصه مردم‌سالاری، از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که همواره ملت شریف ایران اسلامی با حضور متعهدانه در صحنه، ضمن بی‌اثر نمودن تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان این مرز و بوم، سرنوشت سیاسی کشور عزیزمان را رقم زده‌اند.

تاریخ گواهی می‌دهد که هر زمان مردم در صحنه بوده‌اند شاهد توفیقات و دستاوردهای بی بدیل و تاریخی بوده‌ایم و امروز نیز این حضور پرشکوه می‌تواند کشور را در دستیابی به اهداف پیش رو موفق و دشمنان این نظام مقدس را در اعمال تحریم‌های ظالمانه بیش از پیش مأیوس و ناامید بسازد.

و اینک با تأسی به وصایای گهربار امام راحل (ره) و در عمل به فرامین مقام معظم رهبری در مشارکت حداکثری در انتخابات شما مردم شریف، عزیز، مؤمن، انقلابی و فرهیخته استان ایلام را دعوت می‌نمائیم تا همه با هم با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد آن را به یک جشن ملی از شور و شعور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی تبدیل و برگ زرین دیگری بر درفش پرشکوه مردم‌سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.