اولین سود حضور حداکثری مردم در انتخابات به خودشان برمی‌گردد

۲۲خردادماه،

یک نماینده مجلس با اشاره به حضور مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، گفت: حضور مردم در این انتخابات، سرنوشت‌ساز است چون شرایط نظام و کشور به گونه‌ای است که نگاه همه دنیا به آن نگاه ویژه‌ای است.

شکرخدا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطر نشان کرد: ما در دهه ویژه‌ای هستیم که دهه پیشرفت و عدالت نام گرفته مطمئنا در این شرایط باید خلق حماسه‌ای که رهبری اشاره کرده‌اند رقم بخورد؛ این حماسه مختصات خاص خودش را دارد که می‌تواند تاثیرات بسیار مهمی برای پیشرفت و توسعه کشور داشته باشد بنابراین اهمیت این انتخابات برکسی پوشیده نیست.

نماینده اهواز در مجلس ادامه داد: حماسه از شور، اراده و وحدت یک ملت نشات می‌گیرد که همه این‌ها مختصات خلق یک حماسه می باشند.

موسوی تاکید کرد: مردم ایران بهتر از همه دوره‌های قبل پای صندوق‌ها رای می‌آیند از همین حالا هم قرائن حاکی از این است که مردم حضور بالایی در انتخابات خواهند داشت. مناظره‌هایی هم که تلویزیون برگزار کرد طوری بود که مردم می‌توانند تشخیص بدهند چه کسی را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه اولین سود حضور مردم در انتخابات به خود آنها برمی‌گردد، گفت: ‌آنها می توانند با یک حضور حداکثری نظام را در مقابل دشمنان استکباری بیمه کنند بعد از آن راه پیشرفت را باز می‌کنند و به سمتی می‌روند که در راستای افق و چشم‌انداز ۱۴۰۴ است و قرار است به قدرت اول منطقه تبدیل شویم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ان‌شاءالله دولت آینده همه کارهای ناتمام دولت‌های قبلی را به اتمام برساند تا بتوانیم جایگاه واقعی خود در منطقه و دنیا را بهتر از قبل بسازیم به همین سبب منفعت اصلی اثرات یک حضور سیاسی به خود مردم می‌رسد و شرایطی فراهم می‌شود تا آنها بهتر زندگی کنند و وضعیت معیشتی و بین‌المللی بهتری داشته باشیم.

موسوی در پایان تاکید کرد: امیدوارم مردم با حضور حداکثری خود کاری کنند که همه چیزهایی که سبب می‌شود یک کشور مقتدرتر و قدرتمندتر از امروز باشیم، تحقق پیدا کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.