آصفری: مشارکت حداکثری در انتخابات در پیشبرد اهداف داخلی و خارجی کشور موثر است

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهوری که با رای حداکثری مردم بر روی کار آید می تواند محکم تر مطالبات مردم را در حوزه های مختلف دنبال کند.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با ایسنا، درباره تاثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر روی آینده کشور، بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب می شود دولتی بر روی کار آید که از پشتوانه قوی برخوردار بوده و در عرصه بین الملل گام های محکم تری در جهت تامین و حفظ منافع ملی برداشته و زمانی که پشت میز مذاکره می نشیند از قدرت چانه زنی بالاتری برخوردار باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر رئیس جمهوری که با رای حداکثری مردم بر روی کار می آید می تواند محکم تر مطالبات مردم را دنبال کند و در جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران نیز موثر است. اتحاد و انسجام ملی در داخل کشور نیز تقویت خواهد شد. به طور کلی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در پیشبرد اهداف داخلی و خارجی و تقویت جایگاه بین المللی کشور نقش بسزایی دارد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر بهتر است هر ۷ نامزد انتخاباتی متعهد شوند به فردی که از سوی مردم انتخاب می شود کمک کنند تا وعده ها و برنامه هایی که قابلیت اجرایی داشته و از سوی کاندیداها در مناظرات و ایام تبلیغاتی به مردم ارائه شده را اجرایی کند و نامزدها برنامه های خود را در حوزه های مختلف در اختیار فرد منتخب قرار دهند تا مردم نیز دلگرم باشند گام موثری برای حل مشکلات کشور برداشته خواهد شد.

آصفری در پایان تاکید کرد: از سوی دیگر ضروری است تا کاندیداها از سر دادن وعده هایی که قابلیت اجرایی ندارد پرهیز کنند چرا که اجرایی نشدن این وعده ها مردم را ناامید خواهد کرد و بی اعتمادی و نا امیدی مردم بزرگ ترین آسیب و تهدید برای منافع ملی و امنیت کشور است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.