مشارکت ۷۰ درصدی مردم استان تهران در انتخابات/ تاکنون مشکل کمبود تعرفه نداشته‌ایم

۲۴خردادماه،

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه تاکنون مشکل کمبود تعرفه نداشته‌ایم، گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم به طور تقریبی می‌توان گفت مردم استان تهران تاکنون مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات داشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسیممتازنیوز،‌ “صفرعلی براتلو” رئیس ستاد انتخابات استان تهران با حضور در استانداری تهران گفت: طبق بازدیدهایی که تاکنون از شهرستان رباط کریم، بهارستان، اسلامشهر و شمیرانات صورت گرفته حماسه مورد نظر رهبری در حال شکل‌گیری است.  
 
وی افزود: در ۳۴ سال قبل در ساعات ابتدایی چنین ازدحامی برای حضور در پای صندوق‌های رای دیده نشده است و قطعا از این ساعت به بعد استقبال بیشتر خواهد شد.  
 
براتلو گفت:‌ پیش‌بینی ما این است که حضور قابل توجه و دشمن‌شکنی از سوی مردم صورت خواهد گرفت و در این امر نقش صدا و سیما و رسانه‌ها ارزنده است.  
 
رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان داشت: قطعا حضور مردم پای صندوق‌های رای مصونیت‌بخش و سبب ایجاد امنیت بوده و در استقلال ما تاثیرگذار خواهد بود.  
 
وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به حضور پرشور مردم به طور تقریبی می‌توان گفت که مردم استان تهران تاکنون مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات داشته‌اند.  
 
براتلو ادامه داد: طبق آمار تا ساعت ۱۵:۳۰ امروز ۲٫۵میلیون تعرفه برای انتخابات ریاست جمهوری توزیع شده است که تاکنون نیز مشکل کمبود تعرفه در هیچ شعبه‌ای نداشتیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.