مشارکت ۸۰ درصدی مردم حوزه انتخابیه مهریز + افزایش ۲۰ درصدی مشارکت در مشهد

فارس نوشت:

جانشین رئیس ستاد انتخابات استان یزد، میزان مشارکت مردم در حوزه‌ انتخابیه مهریز را حدود ۸۰ درصد برآورد کرد.
مهدی تقوایی امروز اظهار داشت: مردم در شهرستان‌های مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم مشارکت بسیار خوبی در انتخابات داشتند و میزان مشارکت آنها در این دوره از انتخابات به طور میانگین بین ۷۵ تا ۸۰ درصد برآورد می‌شود.
تقوایی عنوان کرد: با توجه به مکانیزه بودن برگزاری انتخابات نیز هیچ مشکل فنی به وجود نیامد و انتخابات بسیار روان‌تر از انتخابات مکانیزه اردکان در دور اول برگزار شد.
وی با اشاره به اعلام نتایج انتخابات عنوان کرد: تلاش می‌کنیم نتایج را پس از هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و ستاد انتخابات کل کشور به طور رسمی به مردم اعلام کنیم.

استاندار خراسان رضوی نیز از افزایش بیش از ۲۰ درصدی مشارکت مردم مشهد در دومین مرحله انتخابات مجلس نهم نسبت به دومین مرحله انتخابات مجلس هشتم خبر داد.
محمود صلاحی عصر امروز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای سطح شهر مشهد مقدس در جمع خبرنگاران با تاکید بر حضور گسترده مردم در دور دوم نسبت به دور دوم انتخابات گذشته خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تا این لحظه در هر صندوقی میانگین ۵۵۰ نفر رای داده‌اند، تاکنون شاهد بیش از ۲۰ درصد افزایش مشارکت نسبت به مرحله دوم مجلس هشتم بودیم که البته این میزان مشارکت تا پایان زمان انتخابات قطعا بیشتر می‌شود.‌
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.