جریان فکری اصلاح‌طلبان همچون بند تسبیح است

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه جریان فکری اصلاح‌طلبان همچون بند تسبیح است، گفت: تمامی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب در یک مجموعه با یک تفکر واحد گردهم می‌آیند.

“سید محمدعلی ابطحی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ اجماع اصلاح‌طلبان بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: برگزاری انتخابات ریاست‌‌جمهوری تجربه‌ای مثبت و قابل قبول برای اصلاح‌طلبان است.

وی با بیان اینکه اجماع میان اصلاح‌طلبان نشان از وحدت نظر میان آنهاست، گفت: اصلاح‌طلبان می‌توانند از چنین تجربه مثبتی به عنوان یک سرمایه برای فعالیت‌های خود در تمامی عرصه‌ها استفاده کنند.

ابطحی با بیان اینکه جریان فکری اصلاح‌طلبان همچون بند تسبیح است، تصریح کرد: تمامی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب در یک مجموعه با یک تفکر واحد گردهم می‌آیند و طبیعتا از فرصت‌های پیش آمده جهت رسیدن به موفقیت و انجام فعالیت‌های گسترده استفاده می‌کنند.

این فعال سیاسی بیان داشت: در حال حاضر فعالیت و اجماع میان تمامی گروه‌ها و تشکل‌های اصلاح‌طلب وجود دارد اما شکل عملیاتی آن به زمان انتخابات برمی‌گردد تا بتوانند از این طریق همانند انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ با انسجام بیشتر به نتایج مطلوب دست پیدا کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.